Penny's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anna04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 22:45

Eerlijk gezegd vindt ik de meeste penny's niet zo schattig, of nou ja de penny's (moeders) waar ik mee te maken heb gehad 8)7 . Ik ben het wel eens met de schattige roze cap penny's <3 . Maar zodra ze zomaar de wei in gaan van de pony's, ben ik niet zo blij :Y) .

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 08:26

ik ken een meisje van 9, wat een vreselijk kind hoor. ze is net een sirene, ze staat daar maar te schreeuwen en als er word gezegd tegen iemand: ''jij deed dat netjes'' komt zij er gelijk doorheen : ''nee ik!''
vreselijk irritant, ze zegt ook telkens tegen iedereen ''kijk dan, kijk dan, zo moet het, zo moet het!'
en ze zit erop als een zak aardappelen :')
gelukkig rij ik verder niet op die stal, ik was een keer mee met een vriendin van me :j
toevallig kende ik dat meisje wel, want vroeger reden we samen op een manege.

Goner

Re: Penny's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 22:06

Ugh, een meisje bij mij in de les denkt echt dat ze alles is. Ik zat net in de les en was gewoon een beetje afwachtend, ik reed op de verkeerde hand want ik moest nog van hand veranderen. Zij kwam aan en we slingerde allebei een beetje, dan bedoel ik dus dat we allebei dezelfde kant opgingen. Dus ik links, zij links. Ik rechts, zij rechts. Dus ik loop rechtdoor op de hoefslag en dan word ze opeens heel boos? Sorry hoor..

Datzelfde meisje is trouwens altijd binnen 5 minuten weg. Ze zadelt dr paard af en (als de bak met biks er staat) geeft hem een bak met biks. Daarna is ze weg, geen stalklusjes. Ze weet trouwens ook altijd alles beter. En dan moet je even na gaan dat ze 16 of 17 is.