Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LukieBradley schreef:Ja dat is de beruchte handelaar..... ik ga hem ff googlen ik kan niet op zijn naam komen
Edit; stijn de visscher
Die stond met een hele zwik tinkers in ieder geval waar ze ook steeds mee op en neer reden.
Hadden ook zo'n soort halster kleur en zijn naam stond erop
Ps als je de foto hier hebt geupload en op save hebt gedrukt dan de foto zelf nog aanklikken en verschijnt hij in het bericht. Althans de link

LukieBradley schreef:Stonden er meerdere rijen tinkers dan?
Die langs de weg stonden naar de kraampjes markt toe waren wel van stijn.
Vele hadden een s de visscher halster aan.
Of er meerdere bij stonden heb ik eigenlijk niet gezien maar zag meerdere van zulke halsters in de gehele rij..
Wat heb je een leuke pony !!!
LukieBradley schreef:Ja het klopt wel wat je zegt hoor want reden steeds een oudere man en jonge meid op rond
Melissa1996 schreef:Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar heb geen naam. Wel een telefoonnummer volgens mij. Hij heeft meestal alleen maar rijponys bij. Ik heb in oktober (op de markt in Wijchen) een Shet gekocht van hem. Gereden en betuigd.
Was hij samen met zijn zoon? Ze zijn altijd samen.
Hij weet meestal veel over de pony te vertellen, je krijg adres als je er naar vraagt en zijn telefoonnummer. Ik mocht ook bellen als ze de pony niet beviel dan kon ze terug.
Deze pony heeft mij inmiddels ook een veulentje gegeven (drachtig gekocht)
[ [url=m/SYYPR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
SaraViavia schreef:Melissa1996 schreef:Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar heb geen naam. Wel een telefoonnummer volgens mij. Hij heeft meestal alleen maar rijponys bij. Ik heb in oktober (op de markt in Wijchen) een Shet gekocht van hem. Gereden en betuigd.
Was hij samen met zijn zoon? Ze zijn altijd samen.
Hij weet meestal veel over de pony te vertellen, je krijg adres als je er naar vraagt en zijn telefoonnummer. Ik mocht ook bellen als ze de pony niet beviel dan kon ze terug.
Deze pony heeft mij inmiddels ook een veulentje gegeven (drachtig gekocht)
[ [url=m/SYYPR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ahw leuke pony's! Zou je het telefoonnummer evt via pb willen sturen? Ik kan het altijd proberen. Ben verder heel blij met de pony maar altijd benieuwd waar ze vandaan komen. En wie weet als hij vaker bereden ponys verkoop heb ik vaker interesse! Bedankt voor je berichtje!