[EV] Paardenmarkt Bemmel 2016

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-16 23:33

Mn koppeltje nu. Vosje is van de markt

Edit: klopt het dat de fotos niet zichtbaar zijn? Ik voeg ze wel toe, maar vervolgens zie ik ze niet...

SaraViavia

Re: [EV] Paardenmarkt Bemmel 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-16 23:36

Heeft iemand enig idee wie de Belg was met vrij veel tinkers bij? Had een grote groene vrachtwagen (stond bij de Lidl op parkeerterrein)
Zn paarden stonden met hoofden richting de straat op het kerkplein en (bijna) allemaal met hetzelfde bordeaux rode / paarse halster? Ik meen dat hij iets van Bosman zei. Heb mijn shet ook bij m gekocht en vind altijd wel fijn om daarna nog wat te achterhalen. Was n aardige man die me nog het e.e.a. over de pony vertelde, maar op de markt ben je eenmaal allebei druk. Zou graag nog ns wat meer info krijgen over wat mn pony al die 13 jaar van zn leven gedaan heeft haha

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 23:38

Ja dat is de beruchte handelaar..... ik ga hem ff googlen ik kan niet op zijn naam komen

Edit; stijn de visscher
Die stond met een hele zwik tinkers in ieder geval waar ze ook steeds mee op en neer reden.
Hadden ook zo'n soort halster kleur en zijn naam stond erop

Ps als je de foto hier hebt geupload en op save hebt gedrukt dan de foto zelf nog aanklikken en verschijnt hij in het bericht. Althans de link

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 08:37

LukieBradley schreef:
Ja dat is de beruchte handelaar..... ik ga hem ff googlen ik kan niet op zijn naam komen

Edit; stijn de visscher
Die stond met een hele zwik tinkers in ieder geval waar ze ook steeds mee op en neer reden.
Hadden ook zo'n soort halster kleur en zijn naam stond erop

Ps als je de foto hier hebt geupload en op save hebt gedrukt dan de foto zelf nog aanklikken en verschijnt hij in het bericht. Althans de link

Eh dat is die van dat paardenvleesschandaal toch of is dat n andere? En Stijn dacht ik wel te herkennen. Dit was een man van 40-50 denk ik en volgens mij ZEI hij dat hij Jo Bosman heette en hij noemde Stal Vogels, maar kan het allebei niet vinden op internet.. Wel Theo Bosman, Belgische handelaar. Maar geen idee of hij het was dan of die Stijn...

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 08:42

Mijn nieuwe aanwinst!
Afbeelding

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 08:50

Afbeelding
En thuis (moet nog even ander hoofdstel kopen, een van mn andere ponies had op dit moment het goede hoofdstel om)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 08:51

Stonden er meerdere rijen tinkers dan? :=
Die langs de weg stonden naar de kraampjes markt toe waren wel van stijn.
Vele hadden een s de visscher halster aan.
Of er meerdere bij stonden heb ik eigenlijk niet gezien maar zag meerdere van zulke halsters in de gehele rij..

Wat heb je een leuke pony !!! :D

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 08:56

LukieBradley schreef:
Stonden er meerdere rijen tinkers dan? :=
Die langs de weg stonden naar de kraampjes markt toe waren wel van stijn.
Vele hadden een s de visscher halster aan.
Of er meerdere bij stonden heb ik eigenlijk niet gezien maar zag meerdere van zulke halsters in de gehele rij..

Wat heb je een leuke pony !!! :D

Ohhh haha dan was het denk ik iemand die met hem mee was ofzo. Heb Stijn gegoogled, maar deze man was echt ouder (en grijzer haha)
Hij zei dat pony op het strand van Scheveningen had gelopen bij Lips (?)

Dankjewel! Ben er heel blij mee :)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 09:10

Ja het klopt wel wat je zegt hoor want reden steeds een oudere man en jonge meid op rond :j

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 09:18

LukieBradley schreef:
Ja het klopt wel wat je zegt hoor want reden steeds een oudere man en jonge meid op rond :j

Jaa maar die man was het ook niet hahaha. Ik weet wie je bedoelt. Grijze man en blonde meid. Haar ken ik. Maar het was nóg een andere haha! Volgens mij droeg hij n bril. Heb meer op de pony gelet dan op de verkoper blijkt wel weer :p

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 09:42

Stijn is weer vrij dus na zijn periode in een Franse gevangenis.

Maar leuk beestje!

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:00

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar heb geen naam. Wel een telefoonnummer volgens mij. Hij heeft meestal alleen maar gereden ponys bij. Ik heb in oktober (op de markt in Wijchen) een Shet gekocht van hem. Gereden en betuigd.
Was hij samen met zijn zoon? Ze zijn altijd samen.

Hij weet meestal veel over de pony te vertellen, je krijg adres als je er naar vraagt en zijn telefoonnummer. Ik mocht ook bellen als ze de pony niet beviel dan kon ze terug.
Deze pony heeft mij inmiddels ook een veulentje gegeven (drachtig gekocht)

Afbeelding

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 10:06

Melissa1996 schreef:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar heb geen naam. Wel een telefoonnummer volgens mij. Hij heeft meestal alleen maar rijponys bij. Ik heb in oktober (op de markt in Wijchen) een Shet gekocht van hem. Gereden en betuigd.

Hij weet meestal veel over de pony te vertellen, je krijg adres als je er naar vraagt en zijn telefoonnummer. Ik mocht ook bellen als ze de pony niet beviel dan kon ze terug.

[ [url=m/SYYPR1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahw leuke pony's! Zou je het telefoonnummer evt via pb willen sturen? Ik kan het altijd proberen. Ben verder heel blij met de pony maar altijd benieuwd waar ze vandaan komen. En wie weet als hij vaker bereden ponys verkoop heb ik vaker interesse! Bedankt voor je berichtje!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:14

Dat is ie al ff :j

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 11:27

SaraViavia schreef:
Melissa1996 schreef:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar heb geen naam. Wel een telefoonnummer volgens mij. Hij heeft meestal alleen maar rijponys bij. Ik heb in oktober (op de markt in Wijchen) een Shet gekocht van hem. Gereden en betuigd.

[ [url=m/SYYPR1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahw leuke pony's! Zou je het telefoonnummer evt via pb willen sturen? Ik kan het altijd proberen. Ben verder heel blij met de pony maar altijd benieuwd waar ze vandaan komen. En wie weet als hij vaker bereden ponys verkoop heb ik vaker interesse! Bedankt voor je berichtje!

Als deze man tinkers verkoopt (ook jonge 2/3 jarige) zou ik dan ook het nummer mogen? :)

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 21:51

Saraviavia; Volgens mij heb ik jullie gezien! Hebben jullie nog een tijd met de pony los aan een touwtje op de markt gestaan?

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 22:31

Bedoel je niet arend hidding?
Meende dat hij ook een flink aantal bij had

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 23:15

Icecrystal schreef:
Saraviavia; Volgens mij heb ik jullie gezien! Hebben jullie nog een tijd met de pony los aan een touwtje op de markt gestaan?

Oh echt?! Haha grappig! Afbeelding
Zo heb ik nog wat uurtjes met m rondgelopen ja!

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 23:17

stalnijmegen schreef:
Bedoel je niet arend hidding?
Meende dat hij ook een flink aantal bij had

Neee die herken ik denk ik ook wel. Die is ook niet Belgisch toch? Hidding had de paarden dacht k achteraan op kerkplein bij de kruidvat enzo en die van mij stond exact aan de andere kant van dat plein

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 07:47

Afbeelding
Me so happy met mn marktponieke