Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Felicxa schreef:Het enige waar ik echt moe van kan worden zijn mensen die er heilig van overtuigd zijn dat alleen hun aanpak met paarden de juiste is. Kom op zeg, er leiden meerdere wegen naar Rome.
En dan bedoel ik niet het hebben van een mening over de omgang met paarden, maar die mening door andermans strot douwen. Daar kan ik slecht tegen
Esirene schreef:proudmama schreef:Mensen die doorrijden op kreupele en/ of oude versleten paarden,en niet aan willen nemen dat kreupel pijn betekend, en dat paarden ook met pensioen en lekker van hun oude dag moeten kunnen genieten.
dit, zo erg. En dat als je er wat van zegt jij de boosdoener bent. Dat soort mensen zijn dan ook vaak geen vrienden van mij
Picasso schreef:Aan luie of gemakzuchtige pensioneigenaren, die wel hun benen uit hun lijf rennen voor de belangrijke klant maar het plebs 'vergeten' omdat het er niet zo toe doet of de pensionpaarden tevreden zijn. En dan wel klagen dat er geen pensionklanten genoeg zijn.