Bezoek aan de koninklijke stallen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maylotje

Re: Bezoek aan de koninklijke stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 14:36

Ik ga morgen dus ben benieuwd!

Ania volgens mij kun je nog altijd kaartjes kopen. Succes met je auto!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 14:39

Ik ga op 16 augustus samen met mijn moeder.

Ben erg benieuwd

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 19:05

Ik ben gisteren geweest en ik vond het erg gaaf! Personeel praat met veel passie over de werkzaamheden. Gewoon het personeel aanspreken dan krijg je enorm veel achtergrond informatie. Wel iets wat je gewoon gezien moet hebben vind ik.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:58

Ik ben vanmiddag geweest en vond het leuk. Veel vriendelijke medewerkers die graag vertellen over de paarden, koetsen en auto's. Wij zijn ongeveer 50 minuten binnen geweest.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 20:05

Ik ga 2 augustus!
Er waren allerlei regels waar je je aan moest houden.. geen tassen etc? Weet iemand of een kleine handtas wel mee naar binnen mag?

Tymbalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 20:18

Wij zijn vorige week vrijdag heen geweest en hebben een prive rondleiding gehad omdat mijn vriend 2 friezen had verkocht aan hun, was erg gaaf om alles te zien.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 20:28

Een kleine tas mag mee naar binnen, maar er is ook een bewaakte partytent waar te grote tassen in bewaring gegeven moesten worden.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:49

Robin schreef:
Ik ga 2 augustus!
Er waren allerlei regels waar je je aan moest houden.. geen tassen etc? Weet iemand of een kleine handtas wel mee naar binnen mag?

Jaa en als je een rugtas of andere grote tas mee heb kan je het bewaakt achter laten.

Ik was er dinsdag en op de ticket stond dat er geen bagage plekken waren dus in de stad bijna niks kunnen kopen terwijl het achteraf wel kon..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 21:51

Ineke2 schreef:
Tja als het nou stervensduur was zou ik dat ook zeggen Cristiene, maar de kaartjes zijn 6 euro ( en voor mij zelfs nog goedkoper, maar dat terzijde) dus ook geen schokkende wereldprijs.

Ik ga 18 aug, ben benieuwd :)

oke voor zes euro dan is het nog doen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 01:19

Wat vond de rest er van? Ik was met 15 minuten buiten, vond het zo weinig voorstellen :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 08:14

Jester_ schreef:
Wat vond de rest er van? Ik was met 15 minuten buiten, vond het zo weinig voorstellen :')

15 min?

Ik ben daar 1.5 uur geweest in juli, ik vond het geweldig. Kregen veel informatie van de medewerkers daar.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 08:18

Ben een week of 2 geleden geweest en vond het ook niet spectaculair. Was ook snel buiten geweest als een van de paarden niet zo'n honger had gehad :x
Heb dus een stukje achter de schermen mogen kijken :) ze hebben een super uitgeruste ehbo ruimte in ieder geval :+ Paard zijn luikje werd wel direct dicht gedaan en er werd super gehandeld door het personeel.

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 08:20

Oohh, wat jammer dat ik dit nu pas lees. Ik had graag mijn 3 dochters meegenomen naar de stallen.

Weet iemand of er nog kaarten beschikbaar zijn?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 08:27

Laatste keer dat ik keek was het uitverkocht.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:34

Ik ben begin augustus geweest. Vond het idd ook tegenvallen. Uitgebreid staan kijken overal dus nog wel driekwartier binnen geweest. Had gedacht dat je de buitenbak ed ook allemaal wel mocht bekijken maar alleen een paar stalletjes, binnenbak en koetsen. Leuk om een keer gezien te hebben maar had er meer van verwacht.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:08

Koekeroekus schreef:
Ik ben begin augustus geweest. Vond het idd ook tegenvallen. Uitgebreid staan kijken overal dus nog wel driekwartier binnen geweest. Had gedacht dat je de buitenbak ed ook allemaal wel mocht bekijken maar alleen een paar stalletjes, binnenbak en koetsen. Leuk om een keer gezien te hebben maar had er meer van verwacht.

De buitenbak en wat daar allemaal is wilde de stal medewerkers ook kunnen laten zien maar het mocht/kon niet vanwege de veiligheid.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:55

Ik vond het erg leuk. Ze gaven zelf ook aan dat je niet uren binnen zou zijn. Al met al hadden ze alles netjes geregeld. Vond ik het fijn dat je een brochure kreeg met achtergrond info en dat je zelfs foto's mocht maken! Was zeer zeker het geld waard en hoop dat het zo succesvol was dat ze het nog een keer gaan doen. Dan hoop ik ook tickets voor het Paleis te kunnen kopen.