Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyTrucker1 schreef:Sammie schreef:Voor dat bedrag krijg je er bij warmbloedig meestal wat gebreken bij of heb je oudje. Tinkers, haflingers etc heb je wel voor die prijs
Tinkers zijn een duurder ras..
Mijn bruin bonte tinker koop je echt niet voor €2000 euro.
barbar schreef:Als je echt een braaf en betrouwbaar paard wil kan je het beste naar een koudbloed kijken. Ik weet niet hoe lang je bent maar bijv een haf van ong 1.50m wat, wat breder is kan je tot een behoorlijke lengte op. En als je dat toch te klein vind kan je evt naar een fries kijken, hoewel dat dat warmbloeden zijn, zijn ze 9 van de 10 keer heel braaf en betrouwbaar.
Laurapalmer schreef:Voor 2000 kan je echt wel een leuk paardje kopen die gezond is,wel even keuren.dravers liggen(hier) in een lagere prijsklasse(1000 euro),en worden hier in mijn omgeving zelfs af en toe weggegeven voor niks.voor 2000 kan je echt wel een leuk recreatie paardje vinden!
Veel succes met je zoektocht
RosaJoep schreef:Waarom zijn draver zo goedkoop eigenlijk?
ruitje schreef:Ik moet toch even melden dat ik deze TS een van de leukste kijkers vond die ik ooit heb gehad.
Het is heel erg mooi om een jong iemand te zien die zo bezig is met willen leren en zich zo heeft ingelezen in de voor en nadelen van het ras
Was leuk!
ruitje schreef:Ik moet toch even melden dat ik deze TS een van de leukste kijkers vond die ik ooit heb gehad.
Het is heel erg mooi om een jong iemand te zien die zo bezig is met willen leren en zich zo heeft ingelezen in de voor en nadelen van het ras
Was leuk!
Janinevv schreef:Ik zou je niet laten misleiden door de goedkopere dravers! Je moet wel echt een klik hebben met ze en ik vind het zelf totaal anders dan een kwpnr bijv.
Je moet het dan wel echt weten.
Ik zal lekker kijken na alles wat je tegen komt!
Draver_Dirk schreef:_mjwb schreef:Ik ben voor een draver gevallen en hij is van mij!Hij wordt morgen gebracht door Ruitje. Ik kan bijna niet meer wachten zo enthousiast ben ik!
Leuk, er is op facebook ook een hele leuke draversgroep waar iedereen met verhalen of vragen over hun draver terecht kan.