Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ianrowan2009 schreef:Maar dan kan ze op z'n minst zien dat het verhaal van hun dochter toch echt haaks op de waarheid staat.
Als we het over mishandeling hebben dan.

Tereno schreef:Ik zou eerder een volwassene geloven dan een kind. Bovendien moet door de uitleg van TS dat de pony onbeleerd en te jong is om op te rijden ook een belletje gaan rinkelen...
En misschien zie ik het wel anders omdat ik geen kinderen heb en zelf streng ben opgevoed.
. Geweldig
. Dan op een gegeven moment krijg je een telefoontje dat je dochter van de pony af is gevallen omdat die al bokkend is weggerend terwijl zij erop zat. En dan ineens claimt de eigenaar (waarvan jij dus nog steeds denkt dat het een rotwijf is omdat ze de pony verwaarloosd), dat je dochter daar helemaal niet mocht zijn! Dat klinkt dan toch alsof ze probeert onder haar verantwoording uit te komen?
Heel veel succes en sterkte TS, ik hoop dat je pony oké is! Wat een lef van die ouders om nog te zeggen dat het jouw schuld is zeg. Natuurlijk wil je je kind geloven als die iets verteld maar dit is toch te gek voor woorden.
en of ik even contact op wilde nemen met mijn verzekering om de eigenrisico van mevrouw te gaan betalen omdat dit allemaal mijn schuld was. Ik wist echt even niet wat ik hoorde. Maar ben wonder boven wonder ijzig kalm gebleven en heb mn vriendin niet verbaal nodig gehad. Heb mevrouw netjes uitgelegd dat mijn pony ook (ernstig) letsel heeft en dat ik daarvoor de schade op haar dochter, dus op mevrouw, zal gaan verhalen en dat ik morgen naar de politie ga om aangifte te doen van mishandeling en eerroof. Daarop is ze witheet van woede naar buiten gestoven en met een levensgevaarlijke gang weg gereden. En ik heb een potje gejankt, wat een trieste mensen lopen er toch rond op deze wereld zeg
Laat haar maar de dierenbescherming bellen, ook die zal jou gelijk geven, en ik zou zeker alle onkosten van DA en osteopaat haar kant op sturen. Heb je rechtsbijstand? Die kunnen heel veel voor je betekenen, ook zaken als brieven schrijven en gewoon advies geven.