Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Man man achterlijk mens. Je zou toch bijna zeggen dat ze zo'n kunstje eerder heeft geflikt.
. Maartje1990 schreef:Misschien toch handig om meer dan alleen de OP te lezen
. Niet de hele stal erbij gaan betrekken, iedereen gaat daar een mening over vormen en z'n eigen verhaal/draai eraan geven. Gewoon 1 op 1, in dit geval met de eigenaar van de stal uitpraten en uit de wereld helpen, dit gaat niet overwaaien als deze persoon echt in elkaar zit zoals TS beschrijft. Het gaat niet om een gelijk krijgen of hebben, er speelt iets vanaf dag 1 dat TS daar op stal kwam, daar ligt de oorzaak, wat zit die vrouw zo dwars en waarom maakt ze het TS zo moeilijk? Als je daarachter kun je een conclusie trekken wat je volgende stap gaat zijn. Littera schreef:Spindleberry schreef:Jeetje ts !
Wat een debiel !
Kan je goed begrijpen
Helaas ook x mee gemaakt ..
De beschuldiger was ng wel een goede vriendin van mij
Helaas geen camera's dus nooit opgelost allebei ook weg van die stal
En geen contact meer
Maar dat gevoel dat is zo naar ..!
Voelde me ook gelijk niet fijn meer
Maar top dat je vriendin en de eigenaresse van je bijrijdpaard je steunen hier in !
Lekker genieten van het paard en de mensen die wel gezellig met jou zijn
Wat naar voor je dat het ook nog eens een goede vriendin was! Was de reden jaloezie?
Zelf ben ik nu zo blij met die camera's. Anders was het ook mijn woord tegen dat van haar geweest.