Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jes schreef:Ik heb niet gezien hoevaak en hoe lang ze buiten staat?
Mijn merrie (inmiddels 20) heb ik ook met 6 jaar gekocht, ze begon mij op een gegeven moment te testen en ging er constant vandoor. Op dat moment was het winter en stond ze max een uur buiten per dag. Ik ben van stal veranderd, ze ging van 8 tot 5 naar buiten in de winter. In de zomer 24/7) en ik had een totaal ander paard.
Rocamor schreef:Jouw merrie komt op mij onzeker over. Dat icm een onzekere baas, moet ze wel leiderschap gaan tonen, want iemand moet het doen.
Staat jouw merrie samen met andere paarden op de wei? En hoeveel komt ze buiten?
Je merrie werd voorheen gewoon gereden. Hoe lang hebben haar vorige eigenaren haar gehad? En hoe omschrijven zij jouw paard?
Rytir schreef:Ik lees deze vragen bijna nergens terug (op een enkele daargelaten). Maar hoe stond de merrie in het werk voordat jij haar kocht? Hoe werd zij toen en nu gehuisvest en ben jij haar tweede eigenaar of zijn er al meer voor jou geweest?
Rocamor schreef:Jes schreef:Ik heb niet gezien hoevaak en hoe lang ze buiten staat?
Mijn merrie (inmiddels 20) heb ik ook met 6 jaar gekocht, ze begon mij op een gegeven moment te testen en ging er constant vandoor. Op dat moment was het winter en stond ze max een uur buiten per dag. Ik ben van stal veranderd, ze ging van 8 tot 5 naar buiten in de winter. In de zomer 24/7) en ik had een totaal ander paard.
ts reageert amper op kritische vragen. En als ze al antwoordt dan is het dat ze Hulp heeft gehad en dat ze arme student is.
Ik Denk dat ze haar keuze al heeft gemaakt en hier op zoek is naar"goedkeuring".

elisedcl schreef:Rocamor schreef:
ts reageert amper op kritische vragen. En als ze al antwoordt dan is het dat ze Hulp heeft gehad en dat ze arme student is.
Ik Denk dat ze haar keuze al heeft gemaakt en hier op zoek is naar"goedkeuring".
Ochja vergeten, tuurlijk kom ik hier om wat medelijden vragen![]()
Wanneer ze uit Engeland is gekomen weet ik niet want om eerlijk te zijn is er van alles al misgegaan... Zo hebben ze haar aan mij verkocht als 4 jarige merrie, maar toen ik de tandarts liet komen bleek ze 6 jaar te zijn. Haar geboortedatum staat dus ook verkeerd op haar paspoort.