Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KimD schreef:Mijn honden zitten qua gevoel even diep als bij andere mensen kinderen, als jij de kinderen van mensen bedreigt dan heb je wel meer mensen die het waarschijnlijk niet zo braaf opnemen.
Als je dus ook maar één vinger richting mijn dieren durft uit te steken met kwaad in de zin, dan ben je van mij. Ongeacht de situatie. Mijn honden hebben al genoeg te maken gehad met mensen die dachten dat 'corrigeren' dé oplossing was. Daarom zitten ze nu als herplaatser bij ons thuis.
sunshine schreef:KimD schreef:Mijn honden zitten qua gevoel even diep als bij andere mensen kinderen, als jij de kinderen van mensen bedreigt dan heb je wel meer mensen die het waarschijnlijk niet zo braaf opnemen.
Als je dus ook maar één vinger richting mijn dieren durft uit te steken met kwaad in de zin, dan ben je van mij. Ongeacht de situatie. Mijn honden hebben al genoeg te maken gehad met mensen die dachten dat 'corrigeren' dé oplossing was. Daarom zitten ze nu als herplaatser bij ons thuis.
Mijn hond is ook als een kind voor mij, en ook als herplaatser bij mij gekomen.
Jammer genoeg is mijn hond nu wel bang voor kleine hondjes omdat hij meerdere keren hard in zijn flanken werd gebeten door dat hondje.
De eigenaar deed niets, dus dan doen wij het wel.
Jammer voor de eigenaar als hij het er niet mee eens is, had hij zelf maar actie moeten ondernemen.
Ik laat mijn hond niet tot bloedens toe bijten omdat de eigenaar te laks is.
Omgekeerde wereld als je het mij vraagt.
Een lakse houding ook niet, maar vervolgens geweld gebruiken, dan zit je hoe dan ook fout. sunshine schreef:Als je dus ook maar één vinger richting mijn dieren durft uit te steken met kwaad in de zin, dan ben je van mij. Ongeacht de situatie. Mijn honden hebben al genoeg te maken gehad met mensen die dachten dat 'corrigeren' dé oplossing was. Daarom zitten ze nu als herplaatser bij ons thuis.
meggiemeg schreef:sunshine schreef:Als je dus ook maar één vinger richting mijn dieren durft uit te steken met kwaad in de zin, dan ben je van mij. Ongeacht de situatie. Mijn honden hebben al genoeg te maken gehad met mensen die dachten dat 'corrigeren' dé oplossing was. Daarom zitten ze nu als herplaatser bij ons thuis.
Als jij je zo op stelt ga ik er ook van uit dat jij je hond dan zelf corrigeert als dat gevraagd wordt in een situatie.