Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(voorste paard)
. Op mijn twaalfde kreeg ik een D-pony van mijn ouders, omdat ik niet meer op de B-pony paste. Daarna kwam een E-pony en die heb ik nog steeds, alweer 8 jaar 
Ruby1995 schreef:En die degene die hun paard zelf onderhouden, hebben die een vaste baan?
Nina1999 schreef:Noor, ik zit in 5vwo, sta er prima voor en doe gespreid examen. Ik ga 7 dagen in de week naar mn paard en werk zo'n 5 uur in de week om haar te kunnen onderhouden. Hiernaast heb ik gewoon leuk contact met vriendinnen, al ga ik niet uit en heb ik geen vriendje.
Ik zou me ontzettend vervelen zonder mn paard, mijn merrie is gewoon mijn hobby, sport en vriendin in een x!
MorganeR schreef:In mijn examenjaar tweetalig VWO deed ik dus VWO, Goethe, IB en twee Cambridge opleidingen. Daarnaast een bijbaantje en drie paarden om voor te zorgen.
Ik ga me nu echt afvragen waar mijn tijd dan eigenlijk naartoe gaat
NoorW schreef:Nina1999 schreef:Noor, ik zit in 5vwo, sta er prima voor en doe gespreid examen. Ik ga 7 dagen in de week naar mn paard en werk zo'n 5 uur in de week om haar te kunnen onderhouden. Hiernaast heb ik gewoon leuk contact met vriendinnen, al ga ik niet uit en heb ik geen vriendje.
Ik zou me ontzettend vervelen zonder mn paard, mijn merrie is gewoon mijn hobby, sport en vriendin in een x!MorganeR schreef:In mijn examenjaar tweetalig VWO deed ik dus VWO, Goethe, IB en twee Cambridge opleidingen. Daarnaast een bijbaantje en drie paarden om voor te zorgen.
Ik vind het leuk om te horen dat het zoveel mensen lukt dit toch te combinerenIk ga me nu echt afvragen waar mijn tijd dan eigenlijk naartoe gaat
heb hem zelf uitgezocht maar mijn ouders betalen gelukkig alles. (Tenzij ik echt spullen wil kopen ofzo dat mag ik zelf doen) ben nu 15