anniekow schreef:Saddledancer hoezo denk jij dat jullie paarden het beter hebben dan menig particulier paard?
Polly hoezo ben jij geen voorstander van 24/7 buiten?
Puur uit nieuwsgierigheid
Nieuwschierig zijn is alleen maar goed haha.
Ik denk niet dat onze paarden het beter hebben dan alle paarden hoor, maar met alle osteophaten, tandartsen, fysio/massage, chriropractie, dry needling, en natuurlijk gewoon de veearts, grooms, en echt goede ruiters die hier klaarstaan voor de paarden, en dan heb ik t nog niet eens over topkwaliteit stro (en dik!), alleen t beste hooi en kuil, brok, poedertjes, alles heel specifiek individueel afgestemt op de behoeften van ieder paard door mensen die echt weten wat ze doen (dus geen eenheidsworst en basisbrok, of een vaste hoeveelheid hooi/kuil/sto zoals op veel pensionstallen) en een trainingsschema en bewegings schema afgestemt per paard, denk ik toch echt niet dat ze t bij ons erg slecht hebben, en durf ik te beweren dat ze t beter hebben dan t gemiddelde particuliere plezierpaardje.
Ja ze staan misschien minder of soms niet, buiten, maar ze krijgen ook heus wel tijd om lekker te dollen, alleen niet op de manier zoals 'heilig boontje bokt' dat graag zou zien