Tyrcanol schreef:Bedankt.
Ik ben 154 en de ponies 1.29 en 1.31.
Och commentaar.
Hou op hou op. Ben blij dat ik niet meer op een pensionstal sta.
Of die oude topics
Ooohw die Jip! Wat een dottekop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kimley schreef:jwl schreef:Hier ook! De draak zoals hij liefkozend op stal door het leven gaat is 130/135?
Heeft inmiddels 5 paarden meisjes versleten dus dat is ook maar even van de baan
Ik ben 172 en jawel ik rij hem zelf ook!
Voornamelijk buiten en niet intensief
Ik wil nog wat gewicht kwijt raken ben nu zoon 7 kilo kwijt maar van het voorjaar wil ik hem een klein beetje oppakken in de bak voordat ie niet meer te hanteren is
De kindertjes kunnen er nu nieteens meer op stappen
Heb je daar misschien een foto van? Dat je er zelf op rijd?

moonfish13 schreef:Ik heb sinds vorig jaar een ranke C pony van 1,32, gekocht om mee te mennen.
Vaak krijg ik de vraag of ik nog op hem rijd.![]()
Als ik dan zeg dat ik hem vorig jaar gekocht heb om te mennen is het: oh ok.![]()
Ze denken kennelijk dat ik hem al vanaf jong heb, en er nu afgegroeid ben.

.

Tyrcanol schreef:Bij mij is het min of meer vanzelf gegaan. Mijn ruintje was vroeger mijn verzorg pony. Heel penny verhaal.
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt m weg te doen na 13 jaar
Mijn merrie heb ik van een bokker overgenomen. Niet helemaal de bedoeling haar altijd aan te houden. Echter bleek ze ontzettend ziek (cushing, ir, hb) dus vind ik het niet eerlijk haar de handel in te doen.
Zodoende twee kleine ponies. Grote droom is eigenlijk een welsh cob. Maar ach ben dolgelukkig met mn ukkies.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]