Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 

NienkeMona schreef:Na een lange zoektocht weet ik eindelijk zo ongeveer waar mijn pony vandaan komt. In November heb ik haar gekregen van de manege omdat ze het manegewerk niet meer leuk vond. Ik ging ervan uit dat mona max 25 jaar was, maar dat bleeke niet zo. De vorige eigenaar van de manege kwam langs en ik slong mn slag om te vragen of zei meer wist. Haar eerste reactie was 'leeft zij nog?'. Ik schoot in de lach en ze vertelde me dat mona 14 jaar was toen ze der kocht maar dat wist ze niet zeker. Ze vertelde me ook dat ze van een boer uit genderingen gdl. Mona heeft geen paspoort alleen een vaccinatie boekje die pas is gestart vanaf het moment dat ze op de manege kwam, dit was in 1997. Mona zou dus nu 33 jaar oud zijn. Gisteren kwam die vrouw naar mij toe en bevestigde haar antwoord omdat ze meerdere mensen had gesproken hierover. Maar dan die leeftijd.... Mona gedraagt zich nog als een puber, kan rennen als de snelste, springen kan ze nu weer (op de manege vond ze het dood eng) en toch al zo'n oudje.
Het enige wat ik nu nog wil weten is van welke boer ze af komt zodat ik misschien meer weet van de 14 jaar die ik heb gemist...
Nies_ schreef:Mijn fjord komt uit Goudswaard en heb ik gekocht bij een handelaar in Breda. Mijn KWPN'er heb ik via marktplaats van de fokker gekocht uit de opfok in Geesteren (Gelderland), hij komt uit Beemte-Broekland en daar ben ik ook geweest om de moeder te bekijken.
De ene stond dus nog net geen straat verderop en voor de andere heb ik ruim 1000km gereden![]()
Robin_S schreef:Van een hele leuke bokker uit gouda!
Topic aangeklikt van haar en van het een is het ander gekomen

Flits__ schreef:Mijn pony vond ik op marktplaats. Ze komt bij manege Vledder weg. Al bestaat de manege inmiddels niet meer
Nikki schreef:Robin_S schreef:Van een hele leuke bokker uit gouda!
Topic aangeklikt van haar en van het een is het ander gekomen
Ik voel me aangesproken![]()
Ik ben zo enorm blij dat ze nog steeds bij jou is, en hopelijk ook blijft.![]()
Ik heb het even moeilijk gehad, en niet veel van me laten horen.![]()
Misschien ook wel goed.
Maar ik kom gauw weer langs hoor!
jullie zijn altijd welkom!