Juliette schreef:Danique_X schreef:Ik heb me net opgegeven samen met 2 vriendinnen en wij gaan ook in die week!
@Caitlin_Me
Yessss![]()
Ik ga me vanavond opgeven
Leuk! Ga je ook in de week van 24 t/m 30 juli?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juliette schreef:Nou he he, het was een gedoe maar het is eindelijk gelukt.
Het boekingsformulier werkte niet, telkens als ik hem aanklikte verscheen het formulier niet. Opzich niet heel erg maar er waren nog maar 2 plaatsen voor de week waar ik wilde. Stress! Van alles geprobeerd, maar hij deed het echt niet. 2x gebeld (beide nummers) en een mail gestuurd... Uiteindelijk 2 uur later deed het formulier het toch ineens weer, dus toen maar snel opgegeven!
Juliette schreef:Nou he he, het was een gedoe maar het is eindelijk gelukt.
Het boekingsformulier werkte niet, telkens als ik hem aanklikte verscheen het formulier niet. Opzich niet heel erg maar er waren nog maar 2 plaatsen voor de week waar ik wilde. Stress! Van alles geprobeerd, maar hij deed het echt niet. 2x gebeld (beide nummers) en een mail gestuurd... Uiteindelijk 2 uur later deed het formulier het toch ineens weer, dus toen maar snel opgegeven!
bongartzfran schreef:__robin schreef:Met een vriendin, dit word onze eerste keer bij T Reelaer maar het lijkt ons beide echt super leuk!
leuk! ik kom dan ook met twee vriendinnen! weet jij of er meer bokkers zijn die gaan? en is er al een whatsappgroep?