Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet er 2x daags heen en alles zelf doen, maar dat vind ik geen probleem, eigenlijk vind ik dat wel fijn. Op mijn vorige weide moest ik ongeveer 25 minuten fietsen vanaf mijn huis en alles zelf doen, maar stonden ze 2 minuten van mijn moeders huis, dus daar was ik dan ook vaak en voerde mijn stiefvader 's ochtends de paardjes. De weide die ik daarvoor had was 20 minuten fietsen, gedeelde taken; mesten en voeren dus elke avond ging ik heen en mijn weidegenootje elke ochtend. Voor mijn verzorgpony toendertijd moest ik een half uur met de bus en daarna nog een kwartier op de fiets, dus 1,5 uur reizen in totaal en ik kwam er 3 a 4 keer in de week en in de vakanties elke dag. Dit heb ik jaren gedaan. Ik weet dus hoe het is om verder te reizen, ik heb daar nooit problemen mee gehad, want vind reizen niet erg, maar moet wel zeggen dat ik het ideaal vind dat mn paard nu zo dichtbij huis staat en ik elk moment heen kan. Voel me echt bevoorrecht.

Paardjes staan aan huis.