Wat hebben jullie aan je paard overgehouden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 12:19

Ik weet niet wat, maar iets aan mijn nek wat nooit meer weg zal gaan. Heb er heel snel last van. Als ik te lang in dezelfde houding zit, een halterjurk aan heb en zelfs nu in de winter een sjaal om 'trekt' al erg aan mijn nek. Verder wel eens een arm in het gips gehad (was uiteindelijk niet gebroken maar ging om zo'n botje waarvan ze het in het begin niet kunnen zien op de foto's) en regelmatig van andere dingen foto's laten maken. Verder niets blijvends behalve heel veel liefde <3

Davina1402

Re: Wat hebben jullie aan je paard overgehouden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 12:23

Mijn rechtergrote teen die na 3 jaar nog steeds altijd zeer diet met koud weer ... en als ik op hakken loop... ik denk dat ie gebroken is geweest.. maar ach er valt mee te leven...

En een blijvende herinnering aan een heel lief paardje dat ik een tijdje heb gereden... :-)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 12:26

behalve een hele lege portemonnee,een zere rug.Twee keer eraf geklapt en op mijn stuitje terecht gekomen,vermoedelijk een scheurtje erin.Na jaren nog steeds heel pijnlijk,kan niet lang stilstaan.Ik rij ook niet meer nu,ben bang dat als ik er nog 1x afklap ik verder rollend door het leven kan.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 12:33

Hier natuurlijk ook de lege bankrekening. Daarnaast een "longeervinger" waar geen ring meer omheen past en een enkel met bewegingsbeperking (gebroken geweest).

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 13:01

In het rijtje: Tennis elleboog, Golf arm nu ook de longeervinger. Hij's mooi... <<) :')

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 14:27

Morganlefay schreef:
Hahhaa je reageert redelijk rustig, als ik over (paarden)biefstukjes ga beginnen is het meestal herrie in het huis.

:')
Er worden wel biefstukjes van gemaakt, maar hier niet, de koekalfjes houden we zelf meestal en de stierkalfjes worden verkocht voor het dekken :j