Inoterry schreef:Mensen, hoe goedbedoeld ook, dit topic is bedoelt om ideeën op te doen om het voor het kind toch zo leuk mogelijk te maken. Zouden jullie heel erg alstublieft de overige reacties achterwege willen laten aangezien ik verder geen invloed heb op de situatie en ik zo het overzicht kwijt raak op de tips die ons wel kunnen helpen. We weten namelijk zelf ook wel dat dit voor het kind geen wenselijke situatie is dus daar hoef ik verder echt geen discussie over.
Het is al vaker genoemd naar je vriendin werkt door gewoon les te blijven geven mee aan deze situatie. Zelf zou ik gewoon hier echt niet aan mee werken. En een goed gesprek aan gaan met de ouders en vertellen wat het plan van aanpak wordt. Zijn ze het hier niet mee eens jammer maar helaas de laatste keer dat ik ben geweest. Denk dat het erg lastig wordt iemand te vinden die wel op deze manier les wilt geven geloof mij.
Je kan ook nog voorstellen om het een maand op jullie manier te proberen zonder eisen van ouders kant zijn ze dan niet tevreden dan houdt het helaas op.
( en weet niet of je vriendin in dezelfde leeftijd zit als jij maar ik snap echt niet dat jullie je zo laten manipuleren want dat is het eigenlijk )