Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat is er precies anders en wat is er voor jou verbeterd?
musiqolog schreef:Ik ben onlangs gestopt met paardrijden - tijdelijk, neem ik nog steeds aan - en de Bit kocht ik al langer niet meer, vooral vanwege geen tijd om hem te lezen. Maar eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd naar deze versie, dus kom... morgen de regenachtige vrije dag maar eens een uurtje weg van mijn studieboeken en de Bit doornemen....
Overigens mag ik hopen dat dit topic heeft meegeholpen tot die vernieuwing. Ik heb de Bit-redactie er trouwens via Twitter op geattendeerd, dus als je iemand moet bedanken...
Begreep de kritiek en ben blij dat de vernieuwing goed bevalt!
Voor hoeveel pagina's? 
Cayenne schreef:Nou ja, op zich snap ik de advertenties wel. De schoorsteen moet ook roken
Maar het moet niet de overhand nemen en irritatie opwekken bij de lezers.
terpentijn schreef:Het Duitse Cavallo is overigens een buitengewoon informatief blad, een van de beste. Maar ook RuiterRevue mag er zijn. Er is echter in deze omgeving vrij moeilijk aan te komen.
Hoe kan een abonnement op Bit voor 10 nummers € 92,95 kosten als ze los € 7,75 kosten? Dat klinkt wel heel erg idioot.
Klopt dat echt ? 
Ik lees idd liever de ROS of de CAP
xyzutu2 schreef:Ik vraag me echt af waarom er niet een tijdschriftenproducent opstaat die gewoon besluit om Cavallo in het Nederlands op de markt te brengen. Natuurlijk zijn de namen in de artikelen dan Duits, maar voor € 4,20 zijn mensen volgens mij best wel bereid om daaroverheen te lezen.
!