De prinsesjes zonder cap...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 06:53

Volgend mij worden alle kiekjes van het koningshuis uitgebreid geposeerd. Dus in dit geval eerst passende kleding en haartjes netjes voor de foto. Rig keer poseren voor de mooiste foto en dan pas rijden (als dat tenminste echt de bedoeling was)
Foto's die naar buiten komen zijn volgens mij verre van spontaan, maar zwaar geposeerd

Alja

Re: De prinsesjes zonder cap...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 07:45

Vind safary wel echt een super mooie pony! En fredje lijkt me echt zo n ouwe trouwe :)

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 07:54

Zouden ze die pony's ook gewoon van marktplaats hebben..? :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 07:57

Nee joh, de paardenmarkt.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 09:12

regtur schreef:
En dan aub ook een cap op EN bodyprotector aan bij het poetsen, want stel, je pony haalt uit naar een lastige vlieg.
Als we al niet meer op een paard of pony durven gaan zitten, alleen maar zitten dus, voor een foto, zonder al dat vreselijke beschermende op en om ons heen, tja, kunnen we dan allemaal samen niet veel beter hobbelpaarden kopen?? Of nee, daar kun je je tenen weer onder bezeren.... wat een hopeloos tijdperk dit.

Nou hier wordt inderdaad ook op het hobbelpaard een capje gedragen bandje los en achterstevoren....gewoon omdat ze weet als je op een paard zit dat je een cap op moet en die is dan 2 en doet dat uit vrije wil :D ( dus ze zijn er wel, maar waar maken we ons druk om die meiden zullen echt wel eens gevallen zijn hoor!)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 09:18

RUI > PP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 10:26

Percy schreef:
Wilde me er eigenlijk niet in mengen maar gooi het er toch maar uit. Bij een cap zie je overduidelijk van welk merk die is. Reclame technisch niet zo handig voor het koningshuis.

Daar hebben ze met andere foto's ook geen moeite mee hoor :) Over hun kleding word toch ook altijd verteld wie de ontwerper is? En zowel de koning als koningin staan regelmatig met Iphones op de foto.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 10:32

Blijheid schreef:
Percy schreef:
Wilde me er eigenlijk niet in mengen maar gooi het er toch maar uit. Bij een cap zie je overduidelijk van welk merk die is. Reclame technisch niet zo handig voor het koningshuis.

Daar hebben ze met andere foto's ook geen moeite mee hoor :) Over hun kleding word toch ook altijd verteld wie de ontwerper is? En zowel de koning als koningin staan regelmatig met Iphones op de foto.

dat is een punt , maar het zijn ook kinderen en die moet je als prinsessjes wel neutraal houden tegen over andere kinderen.( al zullen zij niets van marktplaats hebben en andere kinderen wel)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:08

Inmiddels heeft de RVD ook gereageerd op de foto:
Citaat:
"Zoals aangegeven in het fotobijschrift poseerden de prinsessen voor de foto voorafgaand aan een buitenrit. Bij het rijden dragen ze altijd een cap."

En de KNHS heeft volgende reactie geplaatst:
Citaat:
"Gefeliciteerd Prinses Amalia en wat een leuke pony's! P.S: Als je ons een pb stuurt met je adres, dan sturen we drie toffe caps als verjaardagscadeau op."

Bron: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/royalty/ophef-over-prinsesjes-zonder-cap-wees-zuinig-op-je-hoofd

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:12

Jolien87 schreef:
Citaat:
"Zoals aangegeven in het fotobijschrift poseerden de prinsessen voor de foto voorafgaand aan een buitenrit. Bij het rijden dragen ze altijd een cap."

Citaat:
"Gefeliciteerd Prinses Amalia en wat een leuke pony's! P.S: Als je ons een pb stuurt met je adres, dan sturen we drie toffe caps als verjaardagscadeau op."

Bron: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/royalty/ophef-over-prinsesjes-zonder-cap-wees-zuinig-op-je-hoofd

Kinderachtig zeg van de KNHS....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:14

Ik kon wel lachen om de reactie. :=

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:21

Prinsessen
Ut Palijs

Komt vast wel aan :j

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:24

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:27

Jolien87 schreef:
Citaat:

Citaat:

Ik vind juist dat ze het heel leuk doen :D Nu ga ik er vanuit dat die meiden vast wel caps van hoge kwaliteit hebben, maar anders was het ook wel weer een mooie PR-stunt geweest van KNHS.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:29

nontie schreef:
Jolien87 schreef:

Was een grapje van de KNHS. Je kan ook dingen te letterlijk nemen..

Grapje of niet, ze hadden haar toch op zijn minst gewoon met 'Koninklijke Hoogheid' kunnen aanspreken.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:39

Als je inzoomt op de foto kan je de rode streep van de caps zien zitten op hun hoofd. Ik zet ook wel eens mijn cap af voor een foto :P

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:45

Ik denk dat ik de KNHS een foto zonder cap ga sturen. :+

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:48

Mijn hemel wat een nutteloze discussie. Natuurlijk dragen die meiden gewoon een cap met rijden, alleen voor de foto even af. En dan nog, dat moeten ouders toch helemaal zelf weten? Dat gezeur over voorbeeldfunctie begrijp ik ook niet helemaal, ouders moeten hun kind opvoeden en niet het koningshuis. Leven en laten leven :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 15:57

Ik vind dat het de KNHS meer zou sieren als ze wat caps zouden uitdelen aan kinderen waarvan de ouders krom moeten liggen om één manegeles per twee weken te hebben, dan dat ze nu aan drie prinsesjes die alles hebben en voor wie alles betaald word drie caps willen opsturen.

En on-topic: ja, ik vind dat de prinsesjes een voorbeeldfunctie hebben. We kunnen wel gaan brullen dat ze een normale jeugd moeten hebben, maar er is nou eenmaal niets normaals aan hun leven. Dàt is de keerzijde van de medaille. In ruil daarvoor hebben ze ook heel veel dingen waar andere leeftijdsgenootjes alleen maar van kunnen dromen. O.a een eigen pony en nooit de angst dat die weg moet als vader zijn baan kwijt raakt. ;)

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 16:48

Toen ik nog in de buurt woonde heb ik de oudste wel eens zien rijden, inderdaad gewoon met een cap op!
Ach voorbeeld functie of niet, dit zijn echt geen spontane kiekjes maar inderdaad zwaar geregisseerd.

Even wat anders, wat een klapkuiten heeft de oudste zeg :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 16:53

dieseltje09 schreef:

nee dat is een lekkere aardige opmerking!!

:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:18

dieseltje09 schreef:

Niet erg vriendelijk, even nadenken voor je zoiets post :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:53

dieseltje09 schreef:
Toen ik nog in de buurt woonde heb ik de oudste wel eens zien rijden, inderdaad gewoon met een cap op!
Ach voorbeeld functie of niet, dit zijn echt geen spontane kiekjes maar inderdaad zwaar geregisseerd.

Waar de fak slaat dat nou weer op? De enige reden waarom je dit zegt die ik me kan bedenken is omdat je misschien zelf dik bent en anderen dan maar afbrandt om jezelf beter te doen voelen...

Slaat helemaal nergens op.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:55

dieseltje09 schreef:

Wauw, houd jij nationale complimentendag vandaag ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:00

Kijk allemaal eens heel goed naar de foto's. Handjes netjes, akelig rechtop. Alles is schoon 8-)
Ehh, dit zijn geen gewone kiekjes maar van die gemaakte voor de pers.