Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
regtur schreef:En dan aub ook een cap op EN bodyprotector aan bij het poetsen, want stel, je pony haalt uit naar een lastige vlieg.
Als we al niet meer op een paard of pony durven gaan zitten, alleen maar zitten dus, voor een foto, zonder al dat vreselijke beschermende op en om ons heen, tja, kunnen we dan allemaal samen niet veel beter hobbelpaarden kopen?? Of nee, daar kun je je tenen weer onder bezeren.... wat een hopeloos tijdperk dit.
( dus ze zijn er wel, maar waar maken we ons druk om die meiden zullen echt wel eens gevallen zijn hoor!) Percy schreef:Wilde me er eigenlijk niet in mengen maar gooi het er toch maar uit. Bij een cap zie je overduidelijk van welk merk die is. Reclame technisch niet zo handig voor het koningshuis.
Over hun kleding word toch ook altijd verteld wie de ontwerper is? En zowel de koning als koningin staan regelmatig met Iphones op de foto. Blijheid schreef:Percy schreef:Wilde me er eigenlijk niet in mengen maar gooi het er toch maar uit. Bij een cap zie je overduidelijk van welk merk die is. Reclame technisch niet zo handig voor het koningshuis.
Daar hebben ze met andere foto's ook geen moeite mee hoorOver hun kleding word toch ook altijd verteld wie de ontwerper is? En zowel de koning als koningin staan regelmatig met Iphones op de foto.
Citaat:"Zoals aangegeven in het fotobijschrift poseerden de prinsessen voor de foto voorafgaand aan een buitenrit. Bij het rijden dragen ze altijd een cap."
Citaat:"Gefeliciteerd Prinses Amalia en wat een leuke pony's! P.S: Als je ons een pb stuurt met je adres, dan sturen we drie toffe caps als verjaardagscadeau op."
Jolien87 schreef:Inmiddels heeft de RVD ook gereageerd op de foto:Citaat:"Zoals aangegeven in het fotobijschrift poseerden de prinsessen voor de foto voorafgaand aan een buitenrit. Bij het rijden dragen ze altijd een cap."
En de KNHS heeft volgende reactie geplaatst:Citaat:"Gefeliciteerd Prinses Amalia en wat een leuke pony's! P.S: Als je ons een pb stuurt met je adres, dan sturen we drie toffe caps als verjaardagscadeau op."
Bron: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/royalty/ophef-over-prinsesjes-zonder-cap-wees-zuinig-op-je-hoofd
MyHorseGirl schreef:Jolien87 schreef:
En de KNHS heeft volgende reactie geplaatst:
"Gefeliciteerd Prinses Amalia en wat een leuke pony's! P.S: Als je ons een pb stuurt met je adres, dan sturen we drie toffe caps als verjaardagscadeau op."
Bron: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/royalty/ophef-over-prinsesjes-zonder-cap-wees-zuinig-op-je-hoofd
Kinderachtig zeg van de KNHS....
Jolien87 schreef:Inmiddels heeft de RVD ook gereageerd op de foto:Citaat:"Zoals aangegeven in het fotobijschrift poseerden de prinsessen voor de foto voorafgaand aan een buitenrit. Bij het rijden dragen ze altijd een cap."
En de KNHS heeft volgende reactie geplaatst:Citaat:"Gefeliciteerd Prinses Amalia en wat een leuke pony's! P.S: Als je ons een pb stuurt met je adres, dan sturen we drie toffe caps als verjaardagscadeau op."
Nu ga ik er vanuit dat die meiden vast wel caps van hoge kwaliteit hebben, maar anders was het ook wel weer een mooie PR-stunt geweest van KNHS. nontie schreef:Jolien87 schreef:
En de KNHS heeft volgende reactie geplaatst:
"Gefeliciteerd Prinses Amalia en wat een leuke pony's! P.S: Als je ons een pb stuurt met je adres, dan sturen we drie toffe caps als verjaardagscadeau op."
Was een grapje van de KNHS. Je kan ook dingen te letterlijk nemen..
dieseltje09 schreef:Toen ik nog in de buurt woonde heb ik de oudste wel eens zien rijden, inderdaad gewoon met een cap op!
Ach voorbeeld functie of niet, dit zijn echt geen spontane kiekjes maar inderdaad zwaar geregisseerd.
Even wat anders, wat een klapkuiten heeft de oudste zeg
dieseltje09 schreef:Toen ik nog in de buurt woonde heb ik de oudste wel eens zien rijden, inderdaad gewoon met een cap op!
Ach voorbeeld functie of niet, dit zijn echt geen spontane kiekjes maar inderdaad zwaar geregisseerd.
Even wat anders, wat een klapkuiten heeft de oudste zeg