Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
webster543 schreef:Eigen schuld, dikke bult... Lees ik hier veel. MAAAAAAAAAR!!!!!!
Jullie vergeten dat, bij een ongeval, iedereen mee betaald! Je ongevallenverzekering betaald weliswaar het meeste, maar wie betaald dat allemaal? Iedereen! Dus iedereen zijn geld wordt gebruikt om de belachelijke beslissing van deze mensen te betalen als ze vallen. Zijn er blijvende letsels en werkonbekwaamheid, dan blijft het geld komen uit de zakken van de werkende burger!
webster543 schreef:Eigen schuld, dikke bult... Lees ik hier veel. MAAAAAAAAAR!!!!!!
Jullie vergeten dat, bij een ongeval, iedereen mee betaald! Je ongevallenverzekering betaald weliswaar het meeste, maar wie betaald dat allemaal? Iedereen! Dus iedereen zijn geld wordt gebruikt om de belachelijke beslissing van deze mensen te betalen als ze vallen. Zijn er blijvende letsels en werkonbekwaamheid, dan blijft het geld komen uit de zakken van de werkende burger!
.
) die je koppie beschermt.
webster543 schreef:ik heb geen probleem om te betalen voor ongevallen van anderen, in een zekere zin. Maar wel als die voortvloeien uit roekeloos gedrag! Iemand die een hoofdletsel heeft die kon vermeden worden door het dragen van een cap, iemand die zat achter het stuur kruipt en tegen een boom rijdt, ...
Je kan niet elk letsel vermijden, maar een cap is toch geen overbodige luxe!
webster543 schreef:De verzekering betaald niet uit als ze te weten komen dat je geen cap droeg en je een letsel hebt die daardoor kon vermeden worden.