Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik viel keihard op mn rug.. Niks aan overgehouden gelukkig
ik kon het hem nog vergeven. Hij stond 2 maanden stil door kwetsure dus hij was net iets te blij!
' reactie stuift ze naar de andere kant van de bak
, ving mijn paard die 60 meter verderop stond met rollende ogen
en deed of er niets aan de hand was
.
(en later kreeg ik een gezellige blauwe plek op mn kont, dus dat was ook al niet meer te verbergen voor het thuisfront).
osanta schreef:girlyggirl schreef:8 weken geleden. ..brak mn rug
Oh ! das echt niet fijn ! hoelang mag je nu niet gaan paardrijden of iets met paarden doen ?
nu eerst aan t grondwerken..
Ik rolde onder het hek door, maar verder niets aan overgehouden gelukkig
Tja... Moet er nog een beetje inkomen haha
Het was wel heel moeilijk om zo lang niet verder te kunnen...
Toen liet ik mezelf maar los en ging Bruin vangen.
xxxlottie schreef:@girlyggirl Dan heb je denk ik je rug ook niet gebroken? Ik had een scheurtje/deukje en moest ook 2 maand wachten voordat ik weer dingen mocht gaan doen... Rug breken is wel heel wat heftiger...
en anders ben ik verkeerd gediagnosticeerd door de orthopeed
)
.
.
Heb er welgeteld 3 seconden opgezeten, hij deed een stap vooruit, draaide zich 180 graden om en draafde zijwaarts weer terug. Vooral het zijwaartse kon ik zonder zadel niet uitzitten. Die andere persoon besloot uiteraard niet te gaan rijden na het zien van mijn val en de rest van de weg heb ik -met een zeer pijnlijke kont- ernaast gelopen
Zonder zadel uitstappen, paard vragen om links cq rechts te gaan en deze dit ook keurig doet maar het wel voor elkaar krijgen om als ruiter om eraf te glijden. Of afstappen en net verkeerd terecht op je voeten komen waardoor je er ineens bij zit bv