Hyporama wordt deels Epplejeck

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 17:41

Ik ben net terug, viel wel wat tegen.. maar ach toch nog thuisgekomen met en hv polo bomber jacket (donkerbruin) & een rijbroek waar ik het merk even niet van weet

Iejoorr

Re: Hyporama wordt deels Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 18:44

Hoe druk is het? Wil morgen even een uurtje gaan tussen school door := Maar als je ruim een uur in de rij staat heeft het geen zin vrees ik :o

Masi1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:09

Aangezien ik in Rotterdam werk toch maar ff gaan kijken voor een deken. Na veel speuren eentje gevonden, maar wat een bende in die hoek! En het was er echt bloedheet binnen.

Moet eerlijk zeggen dat het sowieso mijn favoriete winkel niet is en ik vind EJ, althans in Breda, wel een fijne winkel.
Vond trouwens ook spullen met tentenkamp kaartjes er nog en dan niet te spreken over de overjarige rijbroeken...
Het was echt chaos, had gewoon te doen met het personeel.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:29

Ik ga morgen middag! Over een paar weekjes komt mijn nieuwe (eerste) eigen paardje dus moet het een en ander nog aanschaffen! :o Ik ben benieuwd of ik de dingen die ik nog nodig heb wat goedkoper kan krijgen..

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:45

Wel want dingetjes gescoord maar wat een hel zeg, zocht een deken nou niet te doen, wat een chaos.

Fijn ook dat na al ruim 3 kwartier in de rij eindelijk kassa 2 open ging en de mensen achter mij in rij die richting op gingen -O-

Daarnaast kwam ik er later in de auto achter dat ik mn dekje miste, gelukkig niet afgerekend :')

Over alles was zo niet nagedacht..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:58

Vanochtend was er ook de hele tijd maar 1 kassa open. Heb echt een uur in de rij gestaan

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 09:55

Kom er net vandaan, viel ontzettend tegen...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:05

Ik vind zowel Divoza als Epplejeck een fijne ruitersportzaak en er zijn genoeg kleinere paardenwinkels dat dieper in het assortiment zit en anders heb je nog altijd de paardendrogisterij, Welkoop dierenvoeders en of Agradi, kort gezegd, kom helemaal niets te kort en kom altijd wel aan de spullen dat ik wil en nodig heb, ze hebben allemaal van de een of andere producten dieper in het assortiment.

Epplejeck zit hier niet zo erg ver vandaan, 15 min met de auto dus dan ga ik vanzelfsprekend erheen, altijd leuk om er rond te gaan neuzen en te kijken en niet naar de Divoza, die zitten allemaal te ver weg.......maar daar heb ik internet voor...........

Ik las hier iets over klantonvriendelijkheid bij de Epplejeck, dat is overal wel aan de hand en ik ben altijd goed geholpen als er iets niet is in de winkel maar wel aanwezig is in het magazijn, dat zeiden ze zelf ook en dat als de maat er niet bij is ik ze altijd ernaar mag gaan vragen.

Voor nu heb ik dat allemaal niet meer nodig, ben nu paardloos.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 08-09-15 10:08, in het totaal 2 keer bewerkt

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:06

Mijn stalgenootje gaat zo even kijken of er nog wat bij zit. Wel erg jammer dat de tentenkamp verdwijnt, maar kan niet rouwen om het verdwijnen van Hyporama/Hypo Plaza. Afschuwelijke pest bende vond ik het daar altijd en ontzettend duur. Geen ervaring met EJ dus ben benieuwd. Divoza blijft tot nu toe favoriet.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:11

Zijn er nog wel veel schoenen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:13

Redelijk wat, maar niet alle maten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:14

Let overigens ook op: als er een tentenkamp prijs op zit geldt de 25% korting niet!
Alleen dat staat pas bij de kassa aangegeven

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:33

Hoe zit het met hoofdstellen en halsters, weet iemand dat toevallig? En rijlaarzen? Als in, zijn er daar nog veel van?

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:48

Gisteren waren er behoorlijk wat halsters en hoofdstellen. Rijlaarzen waren er wel, maar niet zoals met tentenkamp, en ook niet meer ik elke maat.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:55

als ik in weert ben, dan kom ik nog wel eens bij de hypoweert, wordt dat ook EJ of blijft dat Hypoweert.

ik heb daar namelijk altijd goede service :)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 22:01

Vandaag even geweest en een leuk halster en bijpassend touw gekocht. Drukte viel heel erg mee!
Moet eerlijk zeggen dat ik heel veel spullen nogal vies vond :o halsters met vlekken, witte dekjes die verre van wit waren, vond ik wel een tegenvaller, ook vond ik persoonlijk dat er niet zoveel dames bovenkleding was, maar een paar polo'tjes en verder alleen jassen en broeken.
Verder gelukkig wel leuk kunnen slagen. Halsters zijn er nog genoeg, hoofdstellen en dekjes ook in overvloed!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 22:31

Eindelijk ej in rotterdam hoef niet meer naar Breda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:36

Zo te lezen is alleen de ouwe meuk in de winkel nog te koop. 2 weken terug hing de winkel nog vol met goede spullen en nieuw assortiment. Het lijkt wel dat dat allemaal uit de winkel is gehaald en de ouwe voorraad er voor in de plaats is gekomen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:36

Er hing ,maandag ook nog heel veel nieuw spul hoor, maar ook tentenramp dingen en zo....

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:55

Nog steeds niemand die weet welke kleuren ankys er zijn ? :o mijn nieuwe verslaving haha

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 08:02

Ik weet het niet, maar hoe langer je wacht, hoe minder er zijn....

moos1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:01

Ik was er gisteren. Best nog wel goed geslaagd maar was al wel veel weg vond ik.
We zijn naar huis gegaan met een leuk HV polo softshel jasje, 0 grams regendeken, spullen voor de omheining, hoefvet en mijn vader nieuwe leren Petrie laarzen.
Anky's zag ik liggen in Lime, grijs/wit en bruin dus niet zoveel keuze.

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:52

Ik ben ook geslaagd vanmorgen.
Heb een nieuw paar beugels en een dikke winterjas. Was echt toe aan een nieuwe en heb precies wat ik wilde.

Jammer genoeg niet de peeskappen die ik wilde. Dan maar ergens anders bestellen. Had gehoopt ze met mooie korting te kunnen meenemen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 12:01

Rambo dekens/ liners heeft Hyporama die toevallig ook? 2 jaar voor het laatst geen geweest. Anders wel leuk met de 25% korting. Nu is het niet erg als ze het niet hebben, want EJ heeft ook 25% actie nu vanwege 7 jarig bestaan alweer!! :P

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:52

ik ben maandag geweest en vind het echtdijn dat ej daar komt want nu zit die om de hoek was namelijk anders drie kwartier rijden ik heb een dekje nieuwe rijbroek handschoenen en sokken gekocht ga morgen vrijdag of zaterdag nog even terug voor een bit want die hadden ze toen niet meer in de goede maat