Ik vind zowel Divoza als Epplejeck een fijne ruitersportzaak en er zijn genoeg kleinere paardenwinkels dat dieper in het assortiment zit en anders heb je nog altijd de paardendrogisterij, Welkoop dierenvoeders en of Agradi, kort gezegd, kom helemaal niets te kort en kom altijd wel aan de spullen dat ik wil en nodig heb, ze hebben allemaal van de een of andere producten dieper in het assortiment.
Epplejeck zit hier niet zo erg ver vandaan, 15 min met de auto dus dan ga ik vanzelfsprekend erheen, altijd leuk om er rond te gaan neuzen en te kijken en niet naar de Divoza, die zitten allemaal te ver weg.......maar daar heb ik internet voor...........
Ik las hier iets over klantonvriendelijkheid bij de Epplejeck, dat is overal wel aan de hand en ik ben altijd goed geholpen als er iets niet is in de winkel maar wel aanwezig is in het magazijn, dat zeiden ze zelf ook en dat als de maat er niet bij is ik ze altijd ernaar mag gaan vragen.
Voor nu heb ik dat allemaal niet meer nodig, ben nu paardloos.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 08-09-15 10:08, in het totaal 2 keer bewerkt