NailB, ik zie dat je woonplaats Tilburg is, en ik kom uit Overijssel, dus van school kán gewoon niet
Weet niet waar je me dan van kent haha! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Weet niet waar je me dan van kent haha!
Nouja, ik doe haar het bit sowieso niet elke dag in of wat dan ook en misschien is het toch een kwestie van wennen en leren, we zullen zien. En misschien dat ik over een tijdje wat geld opzij leg voor een evt ander bitje 
Moet ik alleen een keer een neusriem op maat laten maken, want bitloze hoofdstellen in haar maat zijn niét te vinden helaas.. Maar dat komt allemaal nog wel, train toch niet zoveel met bit, wandelen etc gaat toch lekker met halster op
kirsten4 schreef:Leuk, nieuwe volgers! En leuk, op zoek naar een shet! En bedankt voor de complimenten![]()
NailB, ik zie dat je woonplaats Tilburg is, en ik kom uit Overijssel, dus van school kán gewoon nietWeet niet waar je me dan van kent haha!
Maar veel paarden accepteren het dan beter, niet alle hoor! Maar sommige vinden het fijner
Maar ik vind deze goed genoeg passen. Een maat kleiner was waarschijnlijk aan de krappe kant geweest. Ze is ook een beetje "raar" gebouwd, niet dat ze een vreemde bouw heeft, maar ze heeft een heeeel iel nekje én achterhand, en d'r buik is echt zo'n grote dikke hangbuik
Komt de pasvorm van dekens niet ten goede haha! Maar ze staan leuk, mooi prijsje en ze liep er tevreden mee rond
Ik dacht laat ik maar wel verschillende kleuren doen, anders moet je de hele tijd nadenken over hoeveel grams roze nummer 1 of nummer 2 is
Maar vind ze beide leuk, en hou sowieso van roze
Maar 110 zou net krap worden en 115 zou denk ik ook wel passen, maar ben voor deze gegaan aangezien ik zo geen 115 zag, en deze fijn en goedkoop zijn 
Ze gaat dan ook van heel smal - breed - heel smal (hals - buik - kont), lekker handig
Maar ze kan hier prima in bewegen en volgensmij schuiven ze niet enzo, dus prima!

Mevrouw dacht daar alleen anders over
Het was óf gapen óf totaal niet stilstaan en alleen willen rennen
En bitchen naar de andere paarden joh
Maar stiekem is ze wel heeeel knap en lief hoor

Maar hij heeft totaal niet zitten schuiven of wat dan ook, ze krijgt er geen schuurplekken van oid, dus hij past gelukkig prima
Maar ik moet toegeven dat het wel zo lijkt hoor haha