Nientsje schreef:Dinsdag komt de eerste Bokker al gezellig langs om met mij en mijn paard op buitenrit te gaan, gezellig!
Ikke
met dank aan dit topic! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nientsje schreef:Ook als je geen eigen paard hebt, ben je welkom om hier in Friesland samen een buitenritje te komen maken. Als je maar leuk gezelschap bent en wel ervaring hebt
of in de winter op de step, al moet ik nog kijken of hij het dit jaar begint te snappen dat ie moet trekken)

xTiffani schreef:Nientsje schreef:Ook als je geen eigen paard hebt, ben je welkom om hier in Friesland samen een buitenritje te komen maken. Als je maar leuk gezelschap bent en wel ervaring hebt
Dit lijkt me wel leuk! Heb helaas niks in de aanbieding. (Husky knuffelen misschienof in de winter op de step, al moet ik nog kijken of hij het dit jaar begint te snappen dat ie moet trekken)
Is het goed te bereiken met de trein? Dan zou ik wel eens langs willen komen hoor
Riraito schreef:Wat lief dat mensen dit zomaar aanbieden![]()
Ik heb zelf helaas niks te bieden, vier jaar lang manageruiter geweest + een aantal maanden een jong paardje gereden. Anders zou ik graag komen ruilen, ik zou graag weer eens een buitenrit maken aangezien ik door mijn studie amper tijd en geld heb om ergens heen te rijden voor een buitenrit. Misschien voor over drie jaar nadat ik mijn studie heb gehaald (dromen mag, toch?).
Hopen dat we binnenkort veel verslagjes zien van mensen die eens een keertje wat anders hebben gedaan!
Moonlight17 schreef:benthevigox schreef:Iemand die het leuk lijkt om een keer een lekkere bosrit te maken op mijn 6 jarige draver? Is in Noord limburg, mag je een mooi ritje maken
bij het reindersmeer in well, Google maar even ! Prachtige locatie! Of iemand die een goede dressuur is en hem eens wil uitproberen (erg benieuwd hoe hij bij andere loopt )
Ik zelf vind alles wel leuk om te doen ! Ik ben niet bang en stap zo op ieder paard op . Of t nu een pony of een groot paard is maaky mij niet uit hahq
Als je wil, dan wil ik het wel een keertje proberen op die van jou. Ben geen enorm dressuur talent, maar zit wel in de buurt en het reindersmeer wil ik nog altijd een keer naar toe. Helaas kan ik je mijn paard (niet van mij) niet uitlenen. Mijn oude d-pony kan geen kilometers meer afleggen te voet, maar kun je wel een klein rondje onder het zadel maken of voor de wagen. Pony is dood braaf, dus kan je gemakkelijk mee weg rijden.
alleen een probleempje is dat ik dus maar een paarD heb.. en mrt rondje in het bos maken is het toch makkelijker om allebei te paard te doen . Sure_lee schreef:Ik heb 4 paardjes aan huis staan. 1 haf die heel braaf is waar een buitenritje op gemaakt kan worden. Het is wel een haf dus het is wel handig als je wat stevig in je schoenen staat. Verder heb ik een shetlander voor de wagen. Nog een haflinger die aardig groen is. En een snelle draver die best leuk kan springen.
Ik kan bij mij thuis een klein springparcoursje opzetten of een trailparcours. De haflingers hebben western spullen en de draver een barefoot dressuur. Ook de shet is onder het zadel dus ook leuk voor iemand met een klein kind.
Ik hoef er niet per se wat voor te ruilen. Maar op een echt western paard rijden lijkt me wel heel gaaf!
_Sillebil schreef:Dit vind ik nou echt een leuk idee. (:
Helaas heb ik niks te ruilen, want anders had ik dolgraag eens een keertje een rondje op een eigen paard gehobbeld, gewoon om te voelen of het verschil met manegepony's echt zo ontiegelijk groot is. (Dat geloof ik graag namelijk, maar heb het nog nooit echt ervaren.)
Ik hoop dat er verslagen komen! Vind het echt tof dat mensen op zo'n manier samenkomen (en ik heb er heel veel respect voor dat mensen hun paard durven 'uit te lenen' aan iemand die ze niet kennen.)
Ik bijvoorbeeld ook, ik vind het al leuk om een ander een leuke dag te bezorgen of iemand wat nieuws te laten ervaren, moet je even teruglezen misschien zit er wel wat bij voor je, ik weet niet waar je vandaan komt en hoe groot/zwaar je bent? Duality schreef:_Sillebil schreef:Dit vind ik nou echt een leuk idee. (:
Helaas heb ik niks te ruilen, want anders had ik dolgraag eens een keertje een rondje op een eigen paard gehobbeld, gewoon om te voelen of het verschil met manegepony's echt zo ontiegelijk groot is. (Dat geloof ik graag namelijk, maar heb het nog nooit echt ervaren.)
Ik hoop dat er verslagen komen! Vind het echt tof dat mensen op zo'n manier samenkomen (en ik heb er heel veel respect voor dat mensen hun paard durven 'uit te lenen' aan iemand die ze niet kennen.)
Maar er zijn hier meer mensen die niet per se iets ervoor terugwillenIk bijvoorbeeld ook, ik vind het al leuk om een ander een leuke dag te bezorgen of iemand wat nieuws te laten ervaren, moet je even teruglezen misschien zit er wel wat bij voor je, ik weet niet waar je vandaan komt en hoe groot/zwaar je bent?