Als je zo doorgaat komt het vast wel goed. Ze ziet er (buiten die dikke buik dan, hihihi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WildBirds schreef:ik volg ook even!
leuke shetlander echt een mooierd!
Jeika schreef:Yes! weer updates
maylotje schreef:Jeeeej! Leuk weer updates! Nog even knallen he in je toetsweek!! Je kan het!!
Als je zo doorgaat komt het vast wel goed. Ze ziet er (buiten die dikke buik dan, hihihi)best goed uit heeft er duidelijk zin in.
maylotje schreef:Ik vind dat ze er al super uit ziet. Echt een blije pony ook. Buikje gaat dan vanzelf als jullie nu lekker aan het werk zijn.
gett schreef:Wat zijn jullie leuk bezig, je ziet dat ze lange lijnen super oppakt. Als ze voor de sulky loopt, maar wedstrijdjes doen
En zo zie je maar weer dat Shetlanders helemaal geen luie pony's zijn die maar als vriendje gebruikt moeten worden
Fennadev schreef:Wat is diva leuk zeg!
Ik heb zelf gelukkig een shet die zichzelf wel slank houdt naast dat ik ze natuurlijk nauwelijks in de wei heb nu. Ik laat eerst altijd het gras helemaal uitbloeien voordat ze erin gaan.
Mijn shet heet Alex en daar men ik mee, verder doe ik ook aan lange lijnen, fietsen en wandelen. Longeren niet zo, heb nog geen geschikte singel.
xhereisanne schreef:Ik heb even research gedaan omdat het mijn verjaardagscadeautje was.
Super natuurlijk en echt heel blij mee. Maar zie inderdaad dat hij te groot is. Zelf denk ik dat het karretje zelf waar je zit niet te groot is, anders pas ik er niet meer op met iemand anders.
De lamoen is wel te groot, Diva heeft een korte rug en het is altijd al lastig om dingen voor haar te kopen.
De lamoen zit vast dus niet verwisselbaar...
Hoe kan ik dit oplossen? Zou ik de lamoen kunnen inkorten dus gewoon een aantal centimeter er tussen weg slijpen. Hier heb ik geen verstand van of het verstandig is of niet.
Of moet ik echt een nieuwe sulky zoeken?
Xx the bday girl
MarlindeRooz schreef:Dat kan ik me niet voorstellen, want die van bijvoorbeeld de sulky cavaletti... Die zijn verstelbaar. net als die van een HCA sulky.