Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu nog buiten de keuken straks ook in de keuken? (als het zou passen?)
En ben bang dat hij niet door de bijkeuken past.
Chasey schreef:En onze Duitse Herder Oscar. Vergis je er niet in, mocht James het op een lopen zetten (waar ik niet van uit ga), weet ik zeker dat Oscar dat niet toe laat.
Maar laten we er van uit gaan dat dat nooit zal gebeuren. Maar mocht dat tóch een keer zo zijn, beloof ik dat ook op bokt te zetten en het te laten weten hoe we het opgelost hebben en wat er beurt is.

(we hebben ook een keuken-koe gehad, en een varken in de gang, misschien toch de deur wat vaker dichtdoen
) linda_lekuri schreef:Chasey schreef:En onze Duitse Herder Oscar. Vergis je er niet in, mocht James het op een lopen zetten (waar ik niet van uit ga), weet ik zeker dat Oscar dat niet toe laat.
Maar laten we er van uit gaan dat dat nooit zal gebeuren. Maar mocht dat tóch een keer zo zijn, beloof ik dat ook op bokt te zetten en het te laten weten hoe we het opgelost hebben en wat er beurt is.
Nou volgens mij moet je nu nog wat zeggen.......![]()
![]()
Ja, zal er even voor gaan zitten.

Dus die besloot zich er mee te bemoeien. Of hij James nou weer bij zijn roedel wilde halen of juist niet, dat weet ik niet. Hij vloog op James af en James zag hem aan komen en ging terug naar huis.
Gelukkig is dat de hoek om.
. Stomme blije Duitser...