Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PhiaBink schreef:Wie heeft er ook zulke leuke uitspraken gehoord van potenciele kopers?

De moeders zijn dan een friese RUIN en een grote BWP RUIN.
En dat komt dan om een paard te kopen. Nou, neem maar een hobbelpaard, dat is veiliger.
sonjabelgium schreef:Nog een voorval met m'n pismerrie-pony. Is er iemand die 'r wil opnemen ... zegt ze "ik zal voor de pony zorgen, jij betaald gewoon vee-arts en voer en hoefsmid moet jij blijven betalen en x euro per jaar voor de wei. De pony moet wel op mijn naam staan en ik mag er alles mee doen wat ik wil .... " ja ja
en hij stelt zich voor... ( lekkere binnenkomer
)
)
PeppySan schreef:Ook zo een veel gebruikte uitspraak als je paarden gaat kijken om te kopen
"DAT DOET IE ANDERS NOOOOOOIT"
.
en dat was niet gelogen want het was echt de allereerste keer dat hij de draad over sprong. Maar ja hij heeft ook nooit een betweter langs hem gehad die hem even ging opjutten met een stuk touw
Dag dag ingeo"]
[quote="sonjabelgium schreef:Nog een voorval met m'n pismerrie-pony. Is er iemand die 'r wil opnemen ... zegt ze "ik zal voor de pony zorgen, jij betaald gewoon vee-arts en voer en hoefsmid moet jij blijven betalen en x euro per jaar voor de wei. De pony moet wel op mijn naam staan en ik mag er alles mee doen wat ik wil .... " ja ja

Wouter24"]
[quote="PhiaBink schreef:Wie heeft er ook zulke leuke uitspraken gehoord van potenciele kopers?

Hoe meer, hoe leuker de topic wordt!!!! 
"nu wil ik springen"... ik "ja maar ik had al gezegd dat ik dat nu niet wil ivm met zijn been" kerel "als ie zich zo kan gedragen kan ie ook wel springen" ik "als hij zich stoot en zich werkelijk bezeerd dan kan ik hem niet verkopen" ... kerel "dan ben ik voor niks gekomen"...
Haar opgehaald van een NS station, 25 km verderop, er was een slechte busverbinding, paardje zien lopen en de koop werd mondeling vastgelegd, ze moest plaats regelen en zou de merrie binnen een termijn van 2 weken laten ophalen, was prima, na die twee weken heb ik niets meer van haar gehoord, ze was niet meer telefonisch te bereiken en reageerde niet op mailtjes...