Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Joolien schreef:Tot nu toe even wat de ideeën zijn om te filmen:
Rijtechnisch:
Wat zijn actieve gangen?
Hoe rijdt ik een paard juist nageeflijk? (Al is dit lastig want iedereen doet dit anders.)
Wat is goede stelling en buiging?
Op de grond
Meelopen en stilstaan aan de hand
Ontspannen aan de hand met een ander paard.
(Mentale) Houding naar het paard toe, en het verschil daarin.
Zelf kan ik niet alles oplossen, want ik weet simpelweg niet allesDus als er nog bokkers zijn die zich samen met mij geroepen voelen om genoemde problemen op te kunnen lossen en dit duidelijk en leerzaam uit kunnen leggen, dan hoor ik dat heel graag!
Verder bedankt voor de reacties en complimenten, en voor de 60 likes op fb inmiddels
terpentijn schreef:Joolien je zit vast een heel eind uit mijn buurt, anders mag mijn merrie Khavanna ook wel als model voor een filmpje dienen, die is zadelmak en licht ingereden, maar nog wel ontzettend groen en schrikkerig.
Denk er maar eens rustig over.
terpentijn schreef:Joolien je zit vast een heel eind uit mijn buurt, anders mag mijn merrie Khavanna ook wel als model voor een filmpje dienen, die is zadelmak en licht ingereden, maar nog wel ontzettend groen en schrikkerig.
Denk er maar eens rustig over.
maralyn schreef:Je bent met dante aan zijn rechter kant gaan staan. Is het vanuit het paard gezien, zoals je naast het paard staat niet links?
Want normaliter stap je links op toch?
(Tenminste, de meeste ruiters... Ik stap beide kanten op, omdat alleen links volledig tegen mijn principes in gaat.)