Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geerke schreef:mooi beest hoor!Maarrr....als je op mijn paard gaat zitten en je zet zoveel druk met je benen gaat hij ook de lucht in![]()
Zou hem eerst longeren,goed op de commando's laten reageren en dan pas erop.
Goed voorwaarts rijden want ik zie hem alleen maar kleine krabbelpasjes nemen in draf.
Maar waarschijnlijk zit je niet op dit commentaar te wachten
Toydoll schreef:ja precies Helena. lastig uit te leggen maar hij is echt niet voorruit te krijgen, hoe bozer je word hoe meer hij juist in dat gedrag vervalt.... hij moest het gewoon nog leren, ondertussen gaat het al een stuk beter!
Toydoll schreef:geerke schreef:mooi beest hoor!Maarrr....als je op mijn paard gaat zitten en je zet zoveel druk met je benen gaat hij ook de lucht in![]()
Zou hem eerst longeren,goed op de commando's laten reageren en dan pas erop.
Goed voorwaarts rijden want ik zie hem alleen maar kleine krabbelpasjes nemen in draf.
Maar waarschijnlijk zit je niet op dit commentaar te wachten
haha nee hoor, feedback is juist fijn. Moet wel zeggen dat je nu commentaar geeft op een oud filmpje![]()
Het punt is, de eerste keer dat ik erop ging, was ik ervan overtuigd dat hij gewoon ingereden was. Dus het gedrag en feit dat hij been hulpen totaal niet kende was voor mij eigenlijk een verassing.
Op het filmpje moet ik erook bij zeggen dat het natuurlijk een slecht stukje is waarbij hij vervelend was, dus hij krijgt been, net zo lang, tot ie gewoon weer draaft. Dus hij krijgt idd veel druk. Ten tijde van het filmpje longeerde ik hem al en dat ging al zonder veel problemen.
Goed voorwaarts is inderdaad het probleemDat deed ie dus niet. Ondertussen gaat het een stuk beter (ik zal eens kijken of ik nog eens wat kan laten filmen als ik er zelf op zit....); maar ten tijde van het filmpje ging hij echt niet harder dan dat; ook niet met zwepen of weet ik het
Daarna hebben we het dus anders aangepakt (zoals ik al zei, zoals op het filmpje was voor mij geen goede aanpak)
geerke schreef:Enne....hij is dan wel gecastreert maar hengsten zijn vaak flegmatiek.Wat luiDat zal er nog wel inzitten.