Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
R12312 schreef:Melody, er is een reden dat je niet met los haar moet rijden, dit is gevaarlijk als je buitenrijd, je blijft makkelijk ergens achter haken.
Vroeger zat de paardensport vol met etiquette. En dat was geen etiquette die met setjes te maken had, maar wel met veilig paardrijden.
melody7 schreef:Ach ik rij al 5 jaar alleen maar zo buiten, kans dat dat gebeurd is zo klein. En met mijn haar zou de kans dan even groot zijn als met staart. Ik heb zo'n lang haar dat het dan alsnog overal hangt, daarvoor ga ik niet zo'n rottige staart in doen
R12312 schreef:melody7 schreef:Ach ik rij al 5 jaar alleen maar zo buiten, kans dat dat gebeurd is zo klein. En met mijn haar zou de kans dan even groot zijn als met staart. Ik heb zo'n lang haar dat het dan alsnog overal hangt, daarvoor ga ik niet zo'n rottige staart in doen
Dat moet jij geheel zelf weten, ik heb gezien wat voor schade het kan aanrichten................
melody7 schreef:Ja dat zal best, maar ik doe toch mooi geen staart in. Ken het gebied hier op mn duim, ga echt niet aan een boom blijven hangen, en mn pony kan ook op die staart gaan staan mocht ik eraf vallen dus nee..
Maar goed ik hoef daar verder ook geen commentaar opis dit topic ook helemaal niet voor.
Rossfechten schreef:Jullie snappen het niet.
Ieder paard kijkt eerst naar de kleding van de ruiter en gaat zo lopen zoals de kleding aangeeft.
Slobbertrui= slordig lopen.
Dressuur jasje = netjes aan de teugel.
Wester = gelijk achter de koeien aan.
Jophurs = springen.
Zonder cap = gelijk in de ik ben met pension stand.
Veel bling bling = Als iemand een foto maakt moet ik showen.
Stront aan de laarzen= De schijt aan de wereld hebben loopje.
Sizzle schreef:Kun je ook een wedstrijdgerichte sloeberruiter zijn ?
UIterlijk interesseerd me namelijk geen moer behalve op de momenten dat het moet (in de proef).
Maar ik ga rustig op priveles op een andere locatie met een zwart hoofdstel met bruine zadel en vieze rijlaarzen. Thuis eerder met van die oude goedkope happy horse chaps.
Ik heb maar een stuk of 4 dekjes voor 2 paarden en deze zijn ook al tig jaar oud.
Beide paarden delen hetzelfde hoofdstel.
Ik ken namelijk ook wel veel recreatie ruiters die echter wel heel veel waarde hechten aan het uiterlijk.
Rossfechten schreef:Jullie snappen het niet.
Ieder paard kijkt eerst naar de kleding van de ruiter en gaat zo lopen zoals de kleding aangeeft.
Slobbertrui= slordig lopen.
Dressuur jasje = netjes aan de teugel.
Wester = gelijk achter de koeien aan.
Jophurs = springen.
Zonder cap = gelijk in de ik ben met pension stand.
Veel bling bling = Als iemand een foto maakt moet ik showen.
Stront aan de laarzen= De schijt aan de wereld hebben loopje.