Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
en doe er veel mee. Maar ik zou best zonder kunnen.

Sanned schreef:Ja hoor!
Ik ben dol op mijn paard en haal er veel plezier uit, maar m'n leven zou ook wel een stuk makkelijker zijn zonder. Veel meer tijd, meer geld, minder zorgen. Ik zou mijn paard wel ontzettend missen en wil hem ook echt niet kwijt, maar ik weet niet of ik nu een nieuw paard zou kopen mocht er iets met hem gebeuren.
Denk overigens wel dat ik de paarden zou missen zou ik er helemaal niets meer mee doen. Maar niet onoverkomelijk veel. Denk ik
.
Zeeuwtje68 schreef:Nee ik ga dood van ellende zonder een paard, ik heb 2 lieve hondjes die horen ook gewoon bij mij.
Ik ben pas uit een relatie gestapt die 8 jaar heeft geduurd juist omdat mijn ex niet van dieren houd
Ik kon dat gewoon niet meer aan, nu woon ik al weken in een vakantie park met me hondjes en ik voel me heel gelukkig. En volgende week krijg ik de sleutel van me nieuwe huisje...
Ik hoef echt nooit meer een relatie, ben er helemaal klaar mee..
Ik had me paarden aan huis, nu ben ik genoodzaakt om 2 van de 3 te verkopen.
Maar gelukkig kan ik er 1 houden die ook op loopafstand van me huis komt te staan
Helemaal gratis en voor niks, bij een goede vriend van me..
Ik hoef alleen te helpen met uitmesten van de wei, hij heeft zelf ook 2 paarden.
Dus gelukkig is na al die ellende een einde gekomen
Ik weet gewoon van mezelf dat ik niet zonder kan, dan word ik doodongelukkig!
Maar zonder relatie kan ik heel goed leven..