Manege de Bongerd, Glimmen; leuke pensionstal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:40

Geen schuilstal, wel bomen en genoeg hoge/droge stukken. :j
En ze hebben goede dekens om.

Jolanda, uhh, er is een reden voor dat we daar weg gaan he. :)
Ik vind het niet netjes om dat zo openbaar te zetten, maar ga er maar vanuit dat dat een goede reden is.
En ja, we gaan aankomend jaar inderdaad naar een eigen huisje kijken, maar dat kan ook zomaar nog 1 a 2 jaar duren voor er iets geschikts langs komt.
Tot die tijd zullen ze toch ergens moeten staan.

Eline_S_S, haha, klopt. :)

Manie, we zijn er wezen kijken en dit was absoluut niet aan de orde.
Er was echt een onwijs groot stuk, het voorste stuk was modderig vanwege de heftruck die het hooi brengt, maar de rest van de wei was zo goed als droog met achter verhoogde stukken.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:41

Ik heb op de bongerd voor het eerst serieus paard gereden (9 jaar geleden :P), top buitenrit gemaakt op een geweldig lieve pony. Vond ze heel aardig, vriendelijk en makkelijk. Maar heb natuurlijk geen ervaring met een eigen pony die daar gestald stond. Zie dat je al een stal gevonden hebt, veel plezier daar :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:50

dejong_wever schreef:
KoudbloedKim schreef:
Bedankt allemaal! :))

Jolanda, er was geen plekje dichterbij waar de paarden 24/7 buiten konden staan.

Maar je woont in Hoogezand toch? Waarom ga je dan helemaal na Gasselte terwijl je in Hoogezand toch ook goed staat? Daarbij zijn jullie toch bezig met een eigen huisje waar de paarden thuis kunnen staan?

Anders doe je dat even via PB als je dat zo nodig wilt weten?

Anoniem

Re: Manege de Bongerd, Glimmen; leuke pensionstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:15

Dancer_, bedankt!

Jildau, ik vind het inderdaad ook een beetje een rare reactie.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:28

dejong_wever schreef:
KoudbloedKim schreef:
Bedankt allemaal! :))

Jolanda, er was geen plekje dichterbij waar de paarden 24/7 buiten konden staan.

Maar je woont in Hoogezand toch? Waarom ga je dan helemaal na Gasselte terwijl je in Hoogezand toch ook goed staat? Daarbij zijn jullie toch bezig met een eigen huisje waar de paarden thuis kunnen staan?

Nou, laat ze dat lekker zelf beslissen? Niet jouw zaken, lijkt me. ;)

xTinkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 22:37

_Anneruth schreef:
En pensionstal Meursing in Oud-Annerveen? Is dat nog iets voor jullie? In overleg is daar heel veel mogelijk.
ja daar sta ik oook met mijn tinkertjeehhh

Anoniem

Re: Manege de Bongerd, Glimmen; leuke pensionstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 22:40

Wij hebben een jaar na dit topic ook ons eigen plekje gevonden waar we nu ruim een jaar later nog blij mee zijn. :)