Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Cowgirl schreef:Ze moest haar salaris ook direct inleveren bij een vriend zei ze in een vorig topic, dat vind/vond ik ook al niet echt gezond.
Telpeva schreef:_Cowgirl schreef:Ze moest haar salaris ook direct inleveren bij een vriend zei ze in een vorig topic, dat vind/vond ik ook al niet echt gezond.
Wellicht gewoon om 'samen' de kosten te kunnen delen van het huis, wonen, etc.?
Interessante wending, dit.
_Cowgirl schreef:Edit: Haar vriend blijkt een Ferrari te hebben. MaricoGraphy @ [LZP] Cadeau voor vriend
MaricoGraphy schreef:Volgende maand trek ik ook terug van de belastingen en met dat bedrag mag ik tevens doen wat ik wil zei mijn vriend. Dit mag vanalles zijn. Maar een paard ermee kopen zit er niet in. Hoewel het bedrag groot genoeg is daarvoor.
MaricoGraphy schreef:Ik zet normaal niet openbaar wat ik verdien. Logisch denk ik. Dus die info kun je per pb wel krijgen.
Dat mijn vriend het geld beheert is doordat ik zo stom was om daadwerkelijk in het begin van de relatie toe te zeggen dat ik mijn loon naar hem overstort. Heb er toen niet bij stilgestaan.
MaricoGraphy schreef:Ik kan financiën regelen hoor. Maar het is zoals eerder gezegd. We hadden dit zo afgesproken in het begin van de relatie. En ik weet niet wat hij ervan gaat vinden als ik ineens ga zeggen dat ik mijn geld (of deel ervan) zelf wil houden.
Misschien dat ik dit wel verander van zodra ik in januari mijn vast contract heb en mijn loon 1x per maand gestort wordt ipv wekelijks een weekloon.
Jolien87 schreef:Het kan natuurlijk best dat TS niet goed met haar eigen geld om kan gaan en deze verantwoordelijkheid daarom bij haar vriend neerlegt.