hoe plannen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:24

Je kunt toch erg gemakkelijk anders typen, gaat veel makkelijker dan anders praten. Als ik de schrijfstijl van mijn 12-jarige broertje over zou nemen zouden mensen ook denken dat ik een ander ben.

Mand

Re: hoe plannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:34

Rare dingen gebeuren er toch ook hier -O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:34

Wat ik me nu afvraagt is: ziet de vriend van te dit wel als een relatie? Hij heeft het over dat ze kost en inwoning moet betalen? Vind het verhaal steeds vreemder worden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:35

Ze moest haar salaris ook direct inleveren bij een vriend zei ze in een vorig topic, dat vind/vond ik ook al niet echt gezond.

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:40

_Cowgirl schreef:
Ze moest haar salaris ook direct inleveren bij een vriend zei ze in een vorig topic, dat vind/vond ik ook al niet echt gezond.

Dat is inderdaad wel vreemd....

Niets ten nadele van TS hoor,
maar misschien is het verstandig om na te denken wat voor dingen je op internet gooit.
Half Bokt weet nu wat voor vreemde dingen er afspelen (mits het waar is en geen aandachttrekkerij)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:42

_Cowgirl schreef:

Wellicht gewoon om 'samen' de kosten te kunnen delen van het huis, wonen, etc.?

Interessante wending, dit.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:44

Telpeva schreef:
_Cowgirl schreef:

Wellicht gewoon om 'samen' de kosten te kunnen delen van het huis, wonen, etc.?

Interessante wending, dit.

Dat zou mijn eerste gedachte ook zijn, maar zij sprak over toestemming vragen aan haar vriend om geld uit te mogen geven. Ook van haar bonus kreeg ze maar een bepaald deel, een soort 'zakgeld' dus. Wacht, ik probeer het wel even te vinden in dat topic.

Edit: Haar vriend blijkt een Ferrari te hebben. MaricoGraphy @ [LZP] Cadeau voor vriend

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:49

Wat apart joh, zo klinkt het veel meer als een ouder-kind relatie dan een relatie tussen twee volwassenen.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:50

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:52

Dit is het topic: [PP] hoe leer ik het mezelf af?

MaricoGraphy schreef:
Volgende maand trek ik ook terug van de belastingen en met dat bedrag mag ik tevens doen wat ik wil zei mijn vriend. Dit mag vanalles zijn. Maar een paard ermee kopen zit er niet in. Hoewel het bedrag groot genoeg is daarvoor.

Dit vind ik niet bepaald gezond klinken.

MaricoGraphy schreef:
Ik zet normaal niet openbaar wat ik verdien. Logisch denk ik. Dus die info kun je per pb wel krijgen.
Dat mijn vriend het geld beheert is doordat ik zo stom was om daadwerkelijk in het begin van de relatie toe te zeggen dat ik mijn loon naar hem overstort. Heb er toen niet bij stilgestaan.

MaricoGraphy schreef:
Ik kan financiën regelen hoor. Maar het is zoals eerder gezegd. We hadden dit zo afgesproken in het begin van de relatie. En ik weet niet wat hij ervan gaat vinden als ik ineens ga zeggen dat ik mijn geld (of deel ervan) zelf wil houden.
Misschien dat ik dit wel verander van zodra ik in januari mijn vast contract heb en mijn loon 1x per maand gestort wordt ipv wekelijks een weekloon.

Vind het daarnaast ook vreemd dat je vanaf het begin van een relatie je inkomen al aan je vriend geeft.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:54

Ik krijg de rillingen van dit verhaal en de hele situatie. Niet echt een relatie tussen gelijkwaardige partners lijkt me...

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:58

Nee absoluut niet.. Sowieso, als de relatie wél gezond is, kun je toch gewoon overleggen dat je de financiën anders geregeld wilt hebben onderling? Dat moet gewoon bespreekbaar zijn in een normale relatie, lijkt me.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:59

Heel raar verhaal word dit :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:59

Het kan natuurlijk best dat TS niet goed met haar eigen geld om kan gaan en deze verantwoordelijkheid daarom bij haar vriend neerlegt.

babelientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:20

Ik heb dit topic weer met volle verbazing zitten lezen...
De andere topics ook al een tijdje gevolgd, maar keer op keer blijft het me toch verbazen wat ik allemaal tegenkom...

In eerst instantie wou ik nog tegen je zeggen TS, als je bij voorbaat al weet dat je maximaal 3x in de week of zelfs minder naar je paard toe kan begin er niet aan, maar nu ik dit allemaal heb gelezen en de reactie van je vriend (mits die zoals iedereen al zegt waar is) zorg dan eerst even dat je goed voor jezelf zorgt.. want dit is niet bepaald een normale situatie denk ik en zeker niet om in zo'n situatie aan een paard te beginnen. Denk eerst even aan jezelf zou ik zeggen :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:08

Jolien87 schreef:
Het kan natuurlijk best dat TS niet goed met haar eigen geld om kan gaan en deze verantwoordelijkheid daarom bij haar vriend neerlegt.

Het lijkt mij niet aannemelijk dat je dit meteen doet wanneer je een relatie met iemand krijgt. Na een tijdje kan ik het me voorstellen dat je dit doet, maar niet meteen aan het begin van een relatie.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:12

Uit het bericht van vriend zou je ook kunnen opmaken dat TS vrij snel al bij vriendlief is ingetrokken. Maar dat kun je dus ook 2 verschillende manieren opvatten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:18

Ik vind dit best wel sneu, ook omdat TS haar voor- en achternaam in haar profiel heeft staan. :(

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:21

Ja, er staat ook ergens in het topic dat ik hier plaatste dat zij bij haar ouders wegging en toen bij hem terecht kwam. Weet niet meer precies hoe het zat, maar het was iets in die trant. Misschien is haar vriend meer een vaderfiguur/beschermer voor haar dan een vriend.. Het blijft speculeren voor de mensen die TS niet persoonlijk kennen.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:49

Hierbij de vermelding dat dit topic definitief op slot gaat. De reacties zijn veelal offtopic en dragen al helemaal niet bij aan de sfeer in dit topic. Het is jammer voor TS dat het zo moet lopen.