Wie wil er een keer ruilen van dicipline?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 18:35

amkeVH schreef:
super leuk idee!

ik heb in de aanbieding een hele lieve kwpn'er die het heerlijk vind om buitenritten te maken en ook een aardig sprongetje doet (zelf sprong ik 1.25 met hem). en een shetje en dwergezeltje om lekker mee te knuffelen.
ik woon in keldonk (veghel), brabant.

ik zou heel graag een keertje cross rijden, of op een ijslander rijden.

update: wanneer het een beetje lekker weer is is er bij mij achter ook een meertje waar hij het heerlijk vindt om te zwemmen! dus dit bied ik ook nog aan

_laura_lilo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:41

Wat Mijn leuke vezorg shetlander. (Beverwijk)
- Wandelen, alleen net verhuisd naar nieuwe stal nog niet zoveel in de buurt gewandeld
- Vrijheidsdressuur
- Parelli
- Begin lange lijnen
- Kleine kinderen etc. rijden, hij is 1.07 (wel bitloos en zonder zadel :P )
(misschien ook m'n andere verzorgpony maar dat zou ik dan even aan de eigenaar moeten vragen, dan zou ik een ritje kunnen bieden door de polder(Spaarndam)

Voorkeur
Heb niet echt een voorkeur. Grondwerken, rijden, iets met nh (leer heel graag nieuwe dingen), buitenrit, mennen, western enz lijken me wel leuk. Woon je dichtbij etc. graag een mailtje sturen ben eigenlijk wel voor alles in :D Liefst wel in Noord-Holland.

Rachelle_DL

Re: Wie wil er een keer ruilen van dicipline?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 09:31

Als iemand een leuk crosspaard heeft of een springpaard dan zou ik heel graag willen ruilen! Helaas kan die van mij niet zoveel, maar het is wel een dropje hihi!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:04

Hoi!

Ik zocht zo een topic. En volgens mij is er een recenter topic alleen die kon ik niet vinden :(

Maar ik zou graag eens op een dressuurpaard willen rijden. Voelen wat nageeflijkheid nou eigenlijk is en kijken of ik misschien de moeilijkere dressuuroefeningen kan doen. Ik durf opzich wel op een druk paard, dus dat maakt mij niet zoveel uit :)

Ik bied aan.

Een mooie buitenrit door het wekeromse zand of een westernlesje :D

Reizen maakt voor mij niks uit. Ik kom met het OV

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 18:12

Hoi, helaas kan ik je dat niet bieden. Misschien is er iemand anders die dat wel kan!
Ik zou zelf ook graag nog een keer willen ruilen met iemand. Ik bied aan mennen met een mini paardje, of een foto shoot.
Wat ik zou kunnen doen in ruil daar voor maakt mij niet uit.
Op flakkee

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 18:17

In omgeving ede bied ik een shetlander dame aan om een keer mee te gaan mennen. Ze staat over twee weken op een plek met binnenbak, daar kan dressuur gereden worden. Oh en ze kan vrijheidsdressuur en grondwerk, mocht iemand het leuk vinden :')

janex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:23

Ik bied me aan met mijn Shetlanderdame,
Ze kan vrijheidsdressuur (ook de grote kunsten zoals steigeren, liggen etc)
Langs lijnen
Mennen

Zelf vind ik alles leuk! Het liefst een keer dressuren op een echt dressuurpaard of springen of iets dergelijks.
Lekker boscrossen ben ik ook voor in.

Heb evt nog een springpony als leasepony en daar valt ook wel het een en ander mee te regelen :)

janex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:25

En ohja, omgeving Ermelo (Gelderland)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:03

Oeeeh wat leuk!
Ik woon in brabant en heb een heel leuk haffie staan. In overleg met de eigenaar kan ik misschien wel een lesje freestylen (grondwerken) of centered riding (bitloos rijden ) regelen.
Wat mij heel gaaf lijkt:
Een endurance training, op een klein draakje (stevige pony) (ik ben 157 ;) ) lekker een beetje boscrossen. Of een echte buitenrit maken (aangezien mijn haf totaaaal geen conditie heeft haha!)
Mocht ik het niet geregeld krijgen met de eigenaar zijn er misschien mensen die het niet erg vinden zonder te ruilen maar die zou ik wel een leuke (klein beetje amateuristische) fotoshoot aan kunnen bieden :)
Brabant, naast den bosch

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:21

Lijkt me echt een leuk idee! Heb altijd wel eens western willen rijden, op een Ijslander rijden of eens de renbaan op gaan :j

Heb helaas niet zoveel te bieden, een Quarter die Western opgeleid is en waar ik nu L1 dressuur mee ga starten. Wie hem aan het lopen krijgt mag altijd wel eens terugkomen :D
Ben van Belgisch Limburg trouwens.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:42

Wat leuk Snollygoster! Een quarter die dressuur loopt :D

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 08:02

Ik zou heel graag eens op een ijslander willen rijden, zijn extra gangen willen voelen. :D

Verder heb ik niet erg veel te bieden, ik heb een lieve eigenwijze haflinger merrie die van alle markten thuis is. Springen, dressuren, buitenritten, crossen, voetballen en bitloos rijden.
Ik woon in Brabant in de buurt van Nijmegen. :)

AylaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:49

Hi iedereen, ik zou wel eens willen crossen of mennen of springen of op een ijslander (western heb ik al gedaan!echte aanrader! Super leuk) Ik heb best veel dingen die ik nog zou willen doen eigenlijk aangezien ik op een manege rijd en niet alles kan doen wat ik wil.
Ik woon in zh dus daar graag iets in de buurt, bedankt!