Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Blingh schreef:ik heb een vraag. De fjord is schraal en mist bespiering. Zodra ik hem wil longeren/rijden weet ik veel wat heeft hij zoveel energie dat ik het niet raar vind dat ie aan de schrale kant blijft. Hij staat overdag buiten, s nachts binnen met onbeperkt ruwvoer (hooi). Verder krijgt ie anderhalve voerschep seniores priores met daarin ook maisvlokken. Dat krijgt ie 2 maal daags en een schep omega 369 poeder plus een scheutje olie.
Ik wil hem graag voller en bespierder. Iemand tips? Hij heeft geen wormen of iets. Gezond verklaard door de da.
.
Horsii_lovii schreef:Ik ben nu 19, en heb mijn shetje al vanaf dat hij 1 was, toen was ik zelf ook rond de 1! Ja, die tijd deed mijn zus hem, maar ik weet nog wel dat ik vroeger helemaal happy was toen ik er een keertje op mocht zitten. Toen ik 10 was werd ie pas echt van mij. Nu ga ik op mezelf wonen, en reken maar dat die kleine dondersteen meegaat!
.
Ess_Ramona schreef:Horsii_lovii schreef:Ik ben nu 19, en heb mijn shetje al vanaf dat hij 1 was, toen was ik zelf ook rond de 1! Ja, die tijd deed mijn zus hem, maar ik weet nog wel dat ik vroeger helemaal happy was toen ik er een keertje op mocht zitten. Toen ik 10 was werd ie pas echt van mij. Nu ga ik op mezelf wonen, en reken maar dat die kleine dondersteen meegaat!
Leuk zeg.
Eiwitrijk hooi kan je laten testen. Gewoon slobber misschien?