Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marein schreef:Kleine update: het gaat heeeeeeeeel goed! Chumani volgt Aislinn overal, ze komen goed overeen en Aislinn duldt haar gek gedoe (lees: bokken, galopperen als de wind waait en gisteren zelfs even recht op de achterbenen gaan staan, gewoon voor de fun).
Klein nadeeltje: permanente weidegang is dan wel erg goed voor haar rug, maar niet voor haar gewicht. Ik ga haar wat moeten rantsoeneren. Nu mag ze 2 uur op de rijke weide en de rest van de tijd op de kalere weides...
Normaal heb ik volgende week mijn eerste les met Aislinn, maar ik ga die toch een weekje uitstellen. Ik vrees namelijk dat Chumani erg boos zal worden als ik alleen met Aislinn vertrek... En dan is er niemand thuis om zeker te zijn dat ze binnen de omheiningen blijft. Aislinn en de ezels vertrouw ik blindelings, maar Chumani niet wat dat betreft! En opsluiten in de stal: ze zal de boel kort en klein slaan![]()
Zadel: boomloos wordt het! We laten na 11 mei een bokker komen voor een zadelpassessie! Heel benieuwd!
(Voor Aislinn idem, daar ben ik er zelfs al uit: een ghost zadel!)