Anky shocking peach is gaaf en ik vind die Redhorse rijbroek met sterren erop gaaf. Iemand enig idee of de broeken van Redhorse wat zijn?
HorsePhoto schreef:Als NG nog nergens te zien is, waarom zitten anderen dan al te zeggen dat het niet mooi is ??!Omdat er al wel foto's zijn maar die zijn nog niet te bekijken. Net zoals alle foto's van de classic collectie en nici collectie.
Ooh ik hou sowieso niet van NG want die hebben van die rare dekkies altijd Zijn der al foto's van de NG collectie dan? Jij hebt het al gezien sansel?!
Oeh ik ga dit topic volgen ! Maar word wel een stille volger haha Ik ben ook benieuwd naar de NG en Nici collecties
HorsePhoto schreef:Als NG nog nergens te zien is, waarom zitten anderen dan al te zeggen dat het niet mooi is ??!Omdat wij connecties hebben
MoniekV schreef:HorsePhoto schreef:Als NG nog nergens te zien is, waarom zitten anderen dan al te zeggen dat het niet mooi is ??!Omdat wij connecties hebben Life is unfair
Tjee doe even lekker flauw met z´n allen, je kan het dan toch lekker delen met anderen die het graag willen zien??? Ik hoef de NG niet te zien, waarschijnlijk lelijk zoals altijd.. ennnn Eskadron is toch flut kwaliteit.
Is niet flauw doen.. Het mag gewoon nog niet verspreid worden, helaas. Wij zouden het ook het liefst al hier online zetten hoor Ik in ieder geval wel.