Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ohjajoh6 schreef:Heb mijn shet zelf een naam gegeven (had ze nog niet) en dat werd dus MiniMe, naar die kleine kale slechterik in de Austin Powerfilms. Haar bijnaam is altijd al paasei geweest en ik moest altijd zo glimlachen om de vaak vaste namen van bepaalde fokstallen; Willem van de Mariahoeve of zo iets dergelijks, dus toen het paspoort moest komen heb ik er officieel: MiniMe van de paasei van gemaakt...
Ook vernoemd naar de Austin Powers

)
Kimmms_ schreef:ohjajoh6 schreef:Heb mijn shet zelf een naam gegeven (had ze nog niet) en dat werd dus MiniMe, naar die kleine kale slechterik in de Austin Powerfilms. Haar bijnaam is altijd al paasei geweest en ik moest altijd zo glimlachen om de vaak vaste namen van bepaalde fokstallen; Willem van de Mariahoeve of zo iets dergelijks, dus toen het paspoort moest komen heb ik er officieel: MiniMe van de paasei van gemaakt...
Nog een Minime!Ook vernoemd naar de Austin Powers
SuperAssie schreef:Geen idee waarna mijn paard is vernoemd, maar zijn naam past erg goed bij hem
Volgens google is de betekenis van Andor namelijk 'De mannelijke/sterke
Adelaar, donder'
En oh god wat is het een donder haha

Geboren met volle maan dus beetje toepasselijk haha