Jolien87 schreef:
Heel erg bedankt ! Ik klikte het aan en dacht gelijk 'Wauw ! Wat ziet ze er fantastisch uit !'
& ook was er weer een beetje verdriet omdat ik dr altijd zal missen.
Ze ziet er zo goed uit en ben blij dat ze het zo goed heeft
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pmarena schreef:Leuk paard hoor! Wat jammer dat het zo gegaan is...
Het verhaal is wel wat warrig, maar als ik het goed begrijpt zit het zo?
- ex-man van de vriendin van je vader heeft jaren geleden Bullit gekocht
- paardje was dus "van dat gezin" voor de dochters om op te rijden
- ouders van de meiden zijn uit elkaar gegaan
- de moeder noemde Bullit nog steeds "hun paard"
- jij mocht ook op "hun paard" rijden en er alles mee doen
- de ex heeft besloten om Bullit achter jullie rug om te verkopen
- daardoor leek het voor jou alsof hij gestolen was
- maar eigenlijk heeft die ex (met zijn familie waarvan de stal is) "gewoon" zijn eigen paard verkocht
- de schoft had op dat moment iets van een tijdelijk wondje waardoor je toen even niet kon rijden
Jolien87 schreef:pmarena schreef:Leuk paard hoor! Wat jammer dat het zo gegaan is...
Het verhaal is wel wat warrig, maar als ik het goed begrijpt zit het zo?
- ex-man van de vriendin van je vader heeft jaren geleden Bullit gekocht
- paardje was dus "van dat gezin" voor de dochters om op te rijden
- ouders van de meiden zijn uit elkaar gegaan
- de moeder noemde Bullit nog steeds "hun paard"
- jij mocht ook op "hun paard" rijden en er alles mee doen
- de ex heeft besloten om Bullit achter jullie rug om te verkopen
- daardoor leek het voor jou alsof hij gestolen was
- maar eigenlijk heeft die ex (met zijn familie waarvan de stal is) "gewoon" zijn eigen paard verkocht
- de schoft had op dat moment iets van een tijdelijk wondje waardoor je toen even niet kon rijden
Het paard is nooit verkocht.Of dit moet later alsnog zijn gedaan. Maar in eerste instantie heeft de staleigenaar, waar het paard dus oorspronkelijk gestald stond, het paard naar de manege gebracht terwijl het paard nog van de familie van TS was. Dit is op dat moment ook openlijk toegegeven, omdat het paard niet goed verzorgd zou worden door haar eigenaren en ze op de manege veilig zou zijn voor haar eigenaren. In eerste instantie heette ze ook gewoon Bullit, vervolgens is ze (na ongeveer 3/4 jaar) een tijdje weggeweest en toen kwam ze na een paar maanden weer terug onder de naam Amor. Zo wordt ze nu nog steeds genoemd. Of het paard uiteindelijk ook echt verkocht is weet ik niet, maar in eerste instantie was hier dus geen sprake van. Dit heeft de staleigenaar zelf ook verteld.
Ik zou aan haar huidige 'eigenaar' eens kunnen vragen hoe het nu precies zit. Ik kan het wel goed vinden met die familie, dus als ik uitleg dat je haar heel erg mist, willen ze misschien wel wat opheldering geven. Wellicht dat dit je wat meer rust geeft.
Cikilha schreef:Ik had er neergezet omdat ons dat toen verteld is. Ik weet verder niet wat er nu met haar is, of ze verkocht is of niet. Ik weet alleen dat ze er heel goed uitziet.
Als het de familie is die zeggen dat wij Bullit mishandelden heeft het weinig nut. Ook hun kunnen wij niet meepraten..
jiperdepip schreef:Nu begrijp ik het ........het verhaal is nu een stuk duidelijker door Jolien87
Ik snap dat je Bullit mist maar het verhaal is nu toch wel even heel anders dan wat jij in eerste instantie hebt verteld ts
Doanique schreef:jiperdepip schreef:Nu begrijp ik het ........het verhaal is nu een stuk duidelijker door Jolien87
Ik snap dat je Bullit mist maar het verhaal is nu toch wel even heel anders dan wat jij in eerste instantie hebt verteld ts
TS is nog jong en weet ook niet het hele verhaal met de vechtscheiding. Ze mist Bullit verschrikkelijk en hij was zomaar zonder aankondiging weg. Logisch toch?
jiperdepip schreef:Nu begrijp ik het ........het verhaal is nu een stuk duidelijker door Jolien87
Brainless schreef:Sparky10 schreef:hoe ga je het dan aan kunnen tonen?
Aankoopcontract is het enige overtuigend bewijs.
Ik heb nu 2 paardjes op de dam die beide niet op mijn naam staan, en 1 van mijn ooit eens verkochte paardjes staat, na jaren terug verkocht te zijn, nog steeds op mijn naam.