Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arabesk schreef:spekenham schreef:nou eigenlijk wilde ik me niet aanpassen aan de behoefte vd pony (..........)
IIg is het wel de bedoeling om hem meteen in de z1 of z2 te starten dus wordt geen beginnerspony.
Lees dit zelf nou eens........
spekenham schreef:[que="sallandval"]spekenham schreef:
Is die m2 pony geen optie? Als je dochter die gaat rijden wordt hij alleen maar duurder en als hij toch weg moet in de winter, waarom niet nu aan jullie verkopen?
[/quote]
[/quote]spekenham schreef:klopt we overwegen nog om een leuk paard te kopen maar dan wel een leerpaard ga mijn dochter nu nog niet op een jong paard zetten gewoon een oudere met alle knopjes erop dat is eigenlijk mijn voorkeur maar tja de ponytijd is ook nog leuk voor haar dus wil niet teveel tussen de groten laten rijden
Een jonge pony is wel leuk maar eerlijk gezegd vind mijn dochter het zelf niet zo leuk om weer vooraan te beginnen
unihorses schreef:maar je mag toch nog wel lager starten dan Z2?lig er al even uit maar geloof dat je sws 2 niveaus eronder mag? misschien zelfs L ? zie het hier bij de paarden ook...