Penny Meisjes jagen een kudde pony's op !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 18:26

Jeejtje wat een brutale kinderen TS

Ik heb het hier zelf ook meegemaakt en dan staan de pony's gewoon aan huis ook.
Zien we opeens kinderen over het hek klimmen van ons erf en liepen zo via de tuin naar de paarden toe...
Ook wel eens gehad dat er een via het weiland kwam en naar de paarden die naast ons staan ging..
Toen ben ik er maar even naartoe gelopen en even gezegd dat dat niet de bedoeling is, gelukkig begrepen ze dat. En heb ze ook weggestuurd.
Ze gingen er ook alleen naartoe om te aaien, maar is een beetje apart als je dan door iemands tuin heen gaat xd

Heb gelukkig ook goede meegemaakt, twee die netjes kwamen vragen of ze de pony's mochten verzorgen en eentje die met der oma kwam of ik haar dingen wilde leren over paarden en hoe je ermee omgaat enz.

Heb pas ook nog gehad dat een vrouw via onze tuin naar het weiland ging omdat er een ezel in de sloot lag. Dus toen ben ik er ook maar naartoe gelopen met halster en halstertouw. Had gevraagd waarom ze niet even hadden aangebeld om het te zeggen, ik heb namelijk de middelen om hem eruit te halen. Hun waren bezig met een of andere kabel om zijn nek te doen om hem eruit te halen. Was hun antwoord dat ze hem snel uit het water wilde halen ofz... En ze hadden ook nog de brandweer gebeld.
Toen had ik maar een halster omgedaan en hebben we hem eruit getrokken, eigenaar gebeld en die kwam eraan. Tot die tijd bij de ezel gebleven en toen kwam de brandweer voorbij rijden, hun toeteren ik zwaaien dat het goed was en toen zijn ze weer doorgereden :p

loveollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 08:55

ik was ook best wel boos }>

loveollie

Re: Penny Meisjes jagen een kudde pony's op !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 08:59

de wei van mijn ouders waar mijn paarden op staan op hun naam want ik ben minder jarig.
maar omdat ik er heel vaak kom mag ik ook mensen weg sturen als ze in mijn wei komen (de wei van mijn ouders)

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 09:02

nouja zeg, wat onbeschoft! Vind ik echt niet kunnen.
Ik had ze echt niet uitgenodigd om te poetsen :p

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 16:02

Hoe gaat het ondertussen TS?

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 15:08

Voor zover dat ik het zie en hoor valt het nu mee! Ik heb ze niet meer gezien in de weiland. De PM worden nu door alle eigenaren weg gestuurd ! ( ook door de partners van de eigenaren zelf !) En ik fiets of loop een paar per dag langs de pony's . Ook met het voeren dan kan ik soms met mijn kids gaan wandelen omdat ze dan lang moeten wachten tot mijn merrie klaar is met eten , dan neem ik een verrekijker mee en houdt dan zo de weiland in de gaten en mocht er een PM zijn in de weiland die wordt dan weer eruit gezet! ( dat is gelukkig nog niet gebeurt) En mochten de PM er wel staan voor de hek of in de weiland en ze zien mij er aan komen dan weten ze niet hoe snel ze er uit moeten komen ! :D

loveollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:42

jansje73 schreef:
Voor zover dat ik het zie en hoor valt het nu mee! Ik heb ze niet meer gezien in de weiland. De PM worden nu door alle eigenaren weg gestuurd ! ( ook door de partners van de eigenaren zelf !) En ik fiets of loop een paar per dag langs de pony's . Ook met het voeren dan kan ik soms met mijn kids gaan wandelen omdat ze dan lang moeten wachten tot mijn merrie klaar is met eten , dan neem ik een verrekijker mee en houdt dan zo de weiland in de gaten en mocht er een PM zijn in de weiland die wordt dan weer eruit gezet! ( dat is gelukkig nog niet gebeurt) En mochten de PM er wel staan voor de hek of in de weiland en ze zien mij er aan komen dan weten ze niet hoe snel ze er uit moeten komen ! :D

goedzo ik denk niet dat het nu nog snel zal gebeuren!