Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(nu niet op mij gaan "zeuren" ik heb al eens overlegt, het is goed als ik er maar zelf voor zorg, en nu heb ik een aantal leuke ponies en paarden gevonden)
Tinekefendir schreef:Jeetje mensen laat dat kind zeg, ze is 15 en heeft een leuk paard gevonden, haar ouders vinden het blijkbaar goed, dus waarom drammen jullie zo door, jullie zijn ouder dan 18 neem ik aan? Dan ga je zo'n kind van 15 toch niet zo helemaal uitmaken voor arrogant!? Ik vind dat ze de situatie helemaal niet raar aanpakt. Als haar ouders er mee akkoord gaan kan ze het altijd proberen toch? Blijkbaar hebben de mensen nu ook ja gezegd op de proefrit. Dat zouden ze niet doen als ze niet meer over de prijs willen praten. Ik heb een beetje het gevoel alsof hier op bokt alleen maar van die oude taarten zitten die denken dat ze een meisje van 15 wel even kunnen vertellen hoe het allemaal zit. Word eens volwassen zeg.
Dorientjee schreef:Tinekefendir schreef:Jeetje mensen laat dat kind zeg, ze is 15 en heeft een leuk paard gevonden, haar ouders vinden het blijkbaar goed, dus waarom drammen jullie zo door, jullie zijn ouder dan 18 neem ik aan? Dan ga je zo'n kind van 15 toch niet zo helemaal uitmaken voor arrogant!? Ik vind dat ze de situatie helemaal niet raar aanpakt. Als haar ouders er mee akkoord gaan kan ze het altijd proberen toch? Blijkbaar hebben de mensen nu ook ja gezegd op de proefrit. Dat zouden ze niet doen als ze niet meer over de prijs willen praten. Ik heb een beetje het gevoel alsof hier op bokt alleen maar van die oude taarten zitten die denken dat ze een meisje van 15 wel even kunnen vertellen hoe het allemaal zit. Word eens volwassen zeg.
Ik ben het hier volledig mee eens! Ik ben zelf trouwens ook 15

en dat het ook echt je droompaard is!
(ik zou namelijk echt niet blij zijn als ik tijd vrij maak voor een meisje die alleen maar een gratis ritje wil maken omdat het bod echt absurd laag is)
vuurneon schreef:Zijn ze wel op de hoogte dat je zo weinig te bieden hebt tov van wat zij vragen?
Zo ja; top, hoop dat het een leuk dier isen dat het ook echt je droompaard is!
Zo nee, zou ik dat zeker doen. Gewoon eerlijk zijn(ik zou namelijk echt niet blij zijn als ik tijd vrij maak voor een meisje die alleen maar een gratis ritje wil maken omdat het bod echt absurd laag is)
en het bespaart je een hoop ellende. 

) onzinnig om 10.000 euro uit te geven aan een top dressuur paard die misschien van z'n levensdagen nog niet het bos in is geweest.Bunnyloverxx schreef:ik lees dit nu terug en ik ga echt dood wtf.
anemoonlena schreef:Bunnyloverxx schreef:ik lees dit nu terug en ik ga echt dood wtf.
wauw! top dat je nog reageert, heb je tpaard gehad? of een ander paard?
wat was dat mens met als profiel foto je suis charlie een raar mens! je bent nu al 17 toch?![]()
ik ben 13 en jij was 15. als die mensen zeggen dat het bij jou al onmogelijk was dan is het bij al helemaal gestoord om te bieden