afblijven, dat is écht van mij!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:16

En mijn pony natuurlijk ook.
Een hekel heb ik aan die mensen, die nu fijn willen profiteren van het feit dat ik hem braaf heb gemaakt, alles weer heb geleerd etc.
Gelukkig heeft pony ook een sterke wil. Als je niet weet wat je wil moet ie je niet, en als je agressief wordt kan je 't schudden, dan komt hij achter je aan :))
Nee hoor, afblijven die handel, je zoekt maar zelf een pony.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:18

Mijn paarden! Niemand kijkt ook maar met een scheef oog naar mijn paarden! Tenzij het is om ze van een afstandje te bewonderen :Y)
Daarom is verkopen ook zo moeilijk, maar ja je moet wat.

Ik was/ben daar echt vreselijk in.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:27

Uiteraard op nummer 1 mijn paard.
Maar qua materiaal, 100% zeker mijn hoofdstel. Ik ben anderhalf uur gaan rijden om het hoofdstel te kopen, frontriem heb ik ook zo lang naar gezocht omdat het echt eentje moest zijn die bij mijn paard past. En mijn bit, jonges toch, een half jaar en 5 bitten verder had ik eindelijk een simpele, goudkleurige dubbelgebroken bustrens die niet te dik was voor mijn paards mond.

<3
Afbeelding

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 08:46

Arc_En_Ciel schreef:
Een hekel heb ik aan die mensen, die nu fijn willen profiteren van het feit dat ik hem braaf heb gemaakt, alles weer heb geleerd etc.
Gelukkig heeft pony ook een sterke wil. Als je niet weet wat je wil moet ie je niet, en als je agressief wordt kan je 't schudden, dan komt hij achter je aan :))

jeeetje zeg :')

Nou hou ze maar uit de buurt hoor, weg wezen met die profiteerders!

:7

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:18

NeverGiveUp schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

jeeetje zeg :')

Nou hou ze maar uit de buurt hoor, weg wezen met die profiteerders!

:7

Oke ik snap dat het misschien raar over kan komen, maar het is gewoon hartstikke vervelend als mensen er nu ineens wel van alles mee willen, terwijl ze hem voorheen gewoon in zijn up in de wei lieten staan en het een poedersuiker noemden.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:28

Mijn paard, hoofdstel en zadel moeten ze echt niet aan komen :o Verder ook niet aan mijn longeerlijn (is al eeuwen oud en ben er heel zuinig op) en mijn dekjes liever ook niet, maar soms leen ik die nog wel eens uit. Voor de rest mogen ze alles van me lenen als ze er maar voorzichtig mee zijn :D

Ohja en mijn telefoon, wie die ongevraagd aanraakt _-:(

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:32

Haha jaa , :P
1.kleding
2.cavia's
3.paard

voorderest deel ik alles met liefde haha :D

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:33

Mijn s&t hoofdstellen mag niemand aan komen, ik ben zelf superzuinig dus ben altijd erg bang dat er krassen op komen door over grond laten slepen of paard laten schuren met hoofdstel in, of dat ze het ergens hangen waar honden (of paarden) erop kunnen kauwen
Nee beter van niet dat iemand eraan zit..

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:38

Als een wildvreemde op mij af komt en zegt 'mag ik dat even lenen' ga ik daar toch echt niet in mee. Als iemand dat vraag die ik vertrouw mogen ze alles van mij lenen; behalve mijn paspoort, pincode en kerel.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:26

Op mijn spullen niet zozeer. Ik ben er zuinig op maar leen ook wel eens wat uit.

Het opbergen van de spullen en het op/afzadelen van mijn paard. Dat is 'echt van mij'. Haha.

Britta31

Re: afblijven, dat is écht van mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:32

Boeken.Toch een keer gedaan uitgeleend,maar terug kapot en ezeloren.Leen alleen nog uit aan mijn ouders
Die gaan er wel goed mee om.Van de persoon die mijn boek had geleend kreeg ik wel een nieuwe.Ik kan
Heel boos kijken.(zeggen de kinderen).

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:36

ik was heeeeeelemaal gehecht aan mn mobiel, totdat die zondag dood ging..
had hem altijd bij me, en niemand die dr aan mocht.
nu ik opzoek ben naar een nieuwe, wil ik dat niet.
mis mn oude mobiel, ookal was het maar een galaxy gio.

verder ben ik best gehecht aan mn 4 cavia's. mn ouders en broers en zusje mogen ze wel voeren s'ochtends en s'avonds.
niemand die ze op mag tillen zonder ik er bij ben ! ~~}>

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:09

Mijn vriend en mijn kinderen telt dat ook, dat zijn de enige waar iedereen vanaf moet blijven. Bij de kleinste is dat nog geen probleem die zit nog veilig in mijn buik. Verder leen ik alles juist makkelijk uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:21

Mijn babyblauwe shetlanderhoofdstel met bling frontriem. Ik ben niet zo van de bling, maar hij is echt leuk. Ik heb hem, en een andere bokker ook. Verder nog nooit gezien.
Gaat ook niet meer weg, is van mij, is speciaal, dus daar blijven anderen van af :')

Verder kan je alles lenen, als je het maar teruglegt