Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en haar vind ik niet te groot. Vind het prachtig als ze rond de 1.70 komt te zitten. Ook omdat ze gewoon netjes in verhouding is, ze is niet slungelig of dergelijke. Daarnaast heb ik het laatste halfjaar van mijn bijrijderscarriere twee reuzen gereden. Dus ben wel wat gewend.
Caesar schreef:Ik ben zelf 1.84 en dat is mijn paard (KWPN) merrie ook. In de omgang en met rijden is ze voor mij niet groot meer. Maar als ik ineens naast andermans paard sta, dan denk ik wel "Wat een kleintje". Is maar net wat je gewend bent. Ik zou met mijn lengte niet meer anders willen.
Wel gaaf! Het grootste paard wat ik ooit gezien heb was 1.79 en dat was al enorm. (Ik ben ongv 1.63).
Vanilla02 schreef:Caesar schreef:Ik ben zelf 1.84 en dat is mijn paard (KWPN) merrie ook. In de omgang en met rijden is ze voor mij niet groot meer. Maar als ik ineens naast andermans paard sta, dan denk ik wel "Wat een kleintje". Is maar net wat je gewend bent. Ik zou met mijn lengte niet meer anders willen.
Jeetje wat groot zeg! Zeker het grootste paard van nederland?Wel gaaf! Het grootste paard wat ik ooit gezien heb was 1.79 en dat was al enorm. (Ik ben ongv 1.63).