Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Heb even bijgelezen, maar wat er nu uiteindelijk is gebeurt was dus ook wat ik had verwacht. Daarom vroeg ik van kan ze het paard zo ineens onder je kont weg verkopen. Gelukkig is het gebeurt voordat je misschien je haf verkocht zou hebben.
IHN schreef:Nou...ik zou de merrie terugkopen als je haar leuk vond....garantie op een 100% gezond paard heb je nooit...je ziet het nu met je haf....straks koop je een ander paard...krijgt die binnen een maand ook wat en dan baal je...
IHN schreef:tjeez....wat poedersuiker zeg! Wat is er in godsnaam gebeurt dat ze kennelijk zo in paniek is geraakt in de vrachtwagen?
En ik blijf het ongelovelijk vinden dat mensen toch altijd de portemonnee nog belangrijker vinden dan paard (an heb ik het niet over jou Yontheke maar over die mensen die jullie nu meer willen laten betalen voor het paard terwijl het paard slechter is dan voorheen).
Maar wie weet komen ze nog wel bij je terug....niemand gaat haar nu toch kopen?
Knert schreef:ik zou de merrie niet aannemen. Je ruin gaat niet weg dan dat hij zijn laatste adem uitblaast (toch?)... of je moet hem als gezelschap uitlenen.
Je haflinger heb je een klik mee, die klik onder het zadel gaat ook vast komen. Alleen nog wat geduld.
De merrie is niet van jou. Je geeft aan er eigenlijk geen drie te kunnen hebben. In mijn ogen heb je er ook geen drie. Ik zou persoonlijk deze derde ook niet aannemen. Ondanks de klik die je er mee hebt. Je hebt er al 2.
Je haf gaat vast heel stoer worden!