jester_lover schreef:ik ga dit jaar naar de zwaanhoeeeeeeeeek. (:
Ik niet ik ga naar Les Chevaux
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar dat wist je natuurlijk al
jester_lover schreef:yanick29 schreef:
Ik niet ik ga naar Les Chevaux
Daar ben ik ook een x geweest maar ik vond het niet super!
maar ik was toen 10 jaar, dus daar lag het wss wel aan.
veel plezier op ponykamp!
nadja15 schreef:je bent niet de enigste ik ben ook 1 van, heb het er elk jaar super gezellig gehad en ook leuke ponys gehad, ga er dit jaar ook weer heen XD heb er nu al zin inDat de Eekwal hier nog niet genoemd is!
Meestal worden al die ponykamp-zoektocht-topics volgespammt met enthousiaste Eekwal ponykampgangers haha
En daar ben ik dus 1 van! Echt heel erg leuk en zeker niet te kinderachtig. Natuurlijk heb je spelletjes en zing je liedjes, maar dat is (voor mij) meestal meer melig dan kinderachtig. Ook onder de 300 euro en alles is er super geregeld! Ik kom er nu al 6 jaar en ben er nog steeds niet uitgekeken
Meer vragen? Stel ze gerust haha!
Dantalion schreef:nadja15 schreef:je bent niet de enigste ik ben ook 1 van, heb het er elk jaar super gezellig gehad en ook leuke ponys gehad, ga er dit jaar ook weer heen XD heb er nu al zin inDat de Eekwal hier nog niet genoemd is!
Meestal worden al die ponykamp-zoektocht-topics volgespammt met enthousiaste Eekwal ponykampgangers haha
En daar ben ik dus 1 van! Echt heel erg leuk en zeker niet te kinderachtig. Natuurlijk heb je spelletjes en zing je liedjes, maar dat is (voor mij) meestal meer melig dan kinderachtig. Ook onder de 300 euro en alles is er super geregeld! Ik kom er nu al 6 jaar en ben er nog steeds niet uitgekeken
Meer vragen? Stel ze gerust haha!
LiannePuthzy schreef:ik ben mij duinmanege van poelenburgh geweest, vond het geen super (eerder saai, heb er niks bijgeleerd)
dus daar soinso niet heen gaan
Verona2000 schreef:LiannePuthzy schreef:ik ben mij duinmanege van poelenburgh geweest, vond het geen super (eerder saai, heb er niks bijgeleerd)
dus daar soinso niet heen gaan
Ik ben daar nu 2x heen geweest en vond het hartstikke leuk! Maar ik had mijn eigen pony mee, en ik denk dat je het ook zelf gezellig moet maken wat bij mij heel goed gelukt was. En ik heb daar wel wat bijgeleerd en lekker gereden!...
hoorde ik van een vriendin en zij heeft er ook veel geleerd
ik mag nooit op ponykamp want wij gaan altijd op vakantie
shadowismy schreef:Verona2000 schreef:Ik ben daar nu 2x heen geweest en vond het hartstikke leuk! Maar ik had mijn eigen pony mee, en ik denk dat je het ook zelf gezellig moet maken wat bij mij heel goed gelukt was. En ik heb daar wel wat bijgeleerd en lekker gereden!...
duin manege poelenburg is heel leuk!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoorde ik van een vriendin en zij heeft er ook veel geleerd
ik mag nooit op ponykamp want wij gaan altijd op vakantie