Dit is mijn terugkeer op Bokt haha. Vanaf begin juli heb ik mijn paard verkocht en nu dus paardloos! Ik heb nog een tijdje bij mij op stal waar mijn paard stond 1x per week een paard bijgereden maar vanaf deze week rijd ik helemaal niet meer.
Zantos heb ik verkocht omdat ik geen lol meer had in het paardrijden, er was geen klik meer en ik ging met tegenzin naar stal. Toen heb ik uiteindelijk besloten om Zantos te verkopen, dit was maar goed ook want mijn studiefinanciering ging stop (ben al meer dan 4 jaar aan het studeren). Dus door de financiele reden ook geen nieuw paard kunnen aanschaffen.
Als het goed is heb ik binnenkort een kamer in Hoofddorp gevonden en ga ik nu echt de 'student' zijn. Op zich mis ik het paardrijden nu niet echt, maar ik denk dat het na de studie wel weer gaat kriebelen! Er is in de buurt waar mijn ouders wonen iemand waarvan ik altijd de paarden mag rijden als ik zin heb dus dat scheelt
Omdat ik ook heen en weer heb gereisd van Apeldoorn-Amsterdam (doordat ik een paard had kon ik niet op kamers, werd te duur) had ik niet veel zin meer om andere dingen te doen. Vooral in de winter
En ik ga weer beginnen met tennis binnenkort, omdat ik wel wil blijven sporten. Alleen dan een sport die niet 2-3 uur per dag kost. Daarnaast loop ik ook (meestal) om de de dag hard. En verder gewoon lekker een avondje op de bank hangen of sociaal doen vind ik ook wel fijn, nu kan het zonder dat ik me schuldig hoef te voelen dat ik niet naar mn paard ga.