Shetlander Flip
Tinker veulen Sir Aslan
Geadopteerd shet/arabier veulen van Laura :LD Live Laugh Lola

Fjord Mees
En mijn eigen Baloutje

Dit zijn mijn favo's maar alle bokt paarden zijn leuk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruceandnoon schreef:Leuk topic! Ik zou minstens een top 20 nodig hebben om alle prachtige dieren die hier op Bokt voorbij zijn gekomen de afgelopen jaren op te noemen. Maar de 5 ( in willekeurige volgorde) die bij mij "top of mind " zitten zijn:
Neveah Ddu ( uiteraard...)
Watapatja ( de multifunctionele tuiger, ooit eens een fototopic van voorbij zien komen en op slag verliefd, echt mijn ideale paard)
Pagella ( one of a kind, om nooit te vergeten!)
Charlie Brown ( de ultieme pennypony, al komt Mees de kleine kruising fjord ook heel dicht in de buurt!)
Special ( getransformeerd van een " nietszeggende" puber in dikke wintervacht tot supersexy glanzende sportpony, kan niet wachten om meer van hem te zien!)
GJ9 schreef:Niet op volgorde van belangrijkheid, maar op de volgorde waarin ze mij op vielen:
Bella van NatasjavE. Die zag ik op haar profiel, en bedacht: zo'n paard wil ik ook!! Paar jaar later is mijn veulen (inmiddels tweejarige) van dezelfde hengst geboren, uit mijn toenmalige bijrijdmerrie.
Nicolle van Nickeltje. Stoere merrie die over picknickbanken springt (en nog veel engere dingen).
Vidieni van [***]. Echt een prachtmerrie, die binnen een paar mnd Z dressuur én Z springen was, en zeeer mooie veulens krijgt.
Wilma van DiamondHorses. Zo'n kwijlmerrie!
En last, but not least... Esprit, van wijlen MariekeA.
moelly schreef:bruceandnoon schreef:Leuk topic! Ik zou minstens een top 20 nodig hebben om alle prachtige dieren die hier op Bokt voorbij zijn gekomen de afgelopen jaren op te noemen. Maar de 5 ( in willekeurige volgorde) die bij mij "top of mind " zitten zijn:
Watapatja ( de multifunctionele tuiger, ooit eens een fototopic van voorbij zien komen en op slag verliefd, echt mijn ideale paard)
Charlie Brown ( de ultieme pennypony, al komt Mees de kleine kruising fjord ook heel dicht in de buurt!)
Special ( getransformeerd van een " nietszeggende" puber in dikke wintervacht tot supersexy glanzende sportpony, kan niet wachten om meer van hem te zien!)
Haha wat leuk, ik 'ken' dat paard. Nu (helaas) verkocht. Ze waren zó'n goed koppel!
bruceandnoon schreef:Leuk topic! Ik zou minstens een top 20 nodig hebben om alle prachtige dieren die hier op Bokt voorbij zijn gekomen de afgelopen jaren op te noemen. Maar de 5 ( in willekeurige volgorde) die bij mij "top of mind " zitten zijn:
matasja schreef:in onwillekeurige volgorde:
1 cremello du bois van marjolein88
2 wessel van kimmie261
3 koudbloed kim duidelijk van wie die is
4 kyana van timokyana vanwege haar medische verhalen en toch steeds erbovenop krabbelen
5 dazzle van eline1991 ( voor mijn neus weggekocht dus leuk dat ik haar hier tegenkwam)