Haflinger zou ik zelf nooit aanschaffen, maar heb er ook niet zoveel op tegen
Een Fries vind ik dan weer niet lomp! Maar mooie, statige dieren. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nies_ schreef:Summerfly schreef:KWPN'ers. Ten eerste omdat het KWPN'er wereldje me totaal niet aanstaat, ten tweede omdat ik ze te standaard vind en ten derde omdat ik ze niet mooi vind. Nee, geef mij maar een Fries, prachtig.
KWPN is niet eens een ras, maargoed, dat terzijde. Vind dat er ook allemaal wat duur en bekakt over gedaan wordt, maar daar kunnen die paarden niks aan doen he. Daarnaast zijn er zo veel verschillende types, ook binnen de fokrichtingen dus dat je ze echt allemaal niks vind.. Apart.
)tinker met een superchill
karakter, ga ik voor de tinker
Maar over het algemeen vind ik friezen qua bouw niet echt mooi, tenzij ze lekker compact zijn. Vaak een te lange rug en een onderhals (die ik vaak zie dan...)
ik heb er zelf wel eens een gereden, maar die vond ik niks. Klikte niet.Mariska_28 schreef:Zullen vast allemaal fokrichtingen zijn, maar ook ik vind ze echt helemaal niets... Van die tresskippen die al druk worden als ze een dag niet gereden worden.. Ik wordt er al zenuwachtig van als ik er naar kijk.. En maak van "KWPN" maar "warmbloeden", want geld voor de hele kliek..
Mariska_28 schreef:Nies_ schreef:KWPN is niet eens een ras, maargoed, dat terzijde. Vind dat er ook allemaal wat duur en bekakt over gedaan wordt, maar daar kunnen die paarden niks aan doen he. Daarnaast zijn er zo veel verschillende types, ook binnen de fokrichtingen dus dat je ze echt allemaal niks vind.. Apart.
Zullen vast allemaal fokrichtingen zijn, maar ook ik vind ze echt helemaal niets... Van die tresskippen die al druk worden als ze een dag niet gereden worden.. Ik wordt er al zenuwachtig van als ik er naar kijk.. En maak van "KWPN" maar "warmbloeden", want geld voor de hele kliek..
Emmaa_ schreef:Ik heb niks met koudbloeden die een duidelijk karrepaard uitstraling hebben. Ik vind sportfjorden of sporthaflingers echt ontzettend leuk, maar van die enorm breed gebouwde paarden die eigenlijk te lomp zijn om iets anders te doen dan voor de kar staan... Nee daar maak je mij niet blij mee.