Ik denk dat de vrouw van Gert hier ook nog wel wat over te zeggen heeft....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik denk dat de vrouw van Gert hier ook nog wel wat over te zeggen heeft....

minimelona schreef:laat ik om te beginnen gelijk zeggen dat ik geen verstand heb van inrijden, ik heb wel het geduld om een paard wat zadelmak is verder door te rijden. Ik vind dat hij fantastisch zit en ook echt wel duidelijk is naar het paard toe, maar ook ik vind dit soort clinics not done eigenlijk, te veel show... Wat ik me nog het meeste afvraag is hoe de paarden zich weer thuis bij een andere ruiter gedragen, zijn er mensen hier die hier ervaring mee hebben eigenlijk?
Mindim schreef:De eigenaar omdat ie het aanbiedt en Gert omdat ie er gebruik van maakt om naamsbekendheid te genereren? Dus beide.
EliseBrouwer schreef:janouk schreef:Jullie gaan helemaal off topic![]()
Het gaat om het mensenwelzijn van Franka, die wilde dromen heeft over Gert
Dan rest mij de grote vraag... Zou Gert haar ook kunnen temmen???![]()

[/quote]
[/quote]

minimelona schreef:laat ik om te beginnen gelijk zeggen dat ik geen verstand heb van inrijden, ik heb wel het geduld om een paard wat zadelmak is verder door te rijden. Ik vind dat hij fantastisch zit en ook echt wel duidelijk is naar het paard toe, maar ook ik vind dit soort clinics not done eigenlijk, te veel show... Wat ik me nog het meeste afvraag is hoe de paarden zich weer thuis bij een andere ruiter gedragen, zijn er mensen hier die hier ervaring mee hebben eigenlijk?